Direktlänk till inlägg 8 juli 2020

Jag har beställt fint väder

Av Pisan - 8 juli 2020 16:11

 


Ja, jag önskar er en glad sommar och semester, ni som har det. I morgon åker jag till Småland och älsklingen och stannar där i c:a 2 veckor. Han kommer förmodligen inte ha semester mer än max ett par dagar. Men eftersom han är hemma vid 15-tiden på eftermiddagarna så har vi eftermiddagarna, kvällarna och helgerna tillsammans i a f. Och så har jag beställt fint väder    Eftersom han fortfarande är billös så kör stora lilla trollet mig dit och hämtar sen hem mig också. Visst är hon snäll?    Eftersom hon har semester så är det nu det får bli att jag åker dit. Om älsklingen får lite mer semester senare i sommar kanske vi inte har möjlighet att ses. Vi får se hur det blir. Vi tar en vecka i taget.


Idag blev det överraskande nog soligt här. Så jag har suttit på balkongen ett par timmar. Härligt med sol   på näsan   


Förmodligen blir det ett eller ett par inlägg från mobilen de kommande 2 veckorna. Ha det nu så gott godingar!   

 
 
wiper

wiper

8 juli 2020 16:49

Det skall bli bättre väder nästa vecka än om inte supervarmt. Vad härligt att du åker till din kille och kan vara där en längre tid. Jättesnällt av din dotter men hon har ju en sån fin och bra mamma också

Vi har sol här också men lite kallare och små regnskvättar.

Ha det jättebra och njut
kramar från Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Pisan

9 juli 2020 11:10

Tack! Vad du är gullig ♥ Båda tjejerna är jättesnälla och omtänksamma om sin skruttiga mor. Här skiner solen nu, hoppas verkligen det blir bättre väder nästa vecka. Ska bli så skönt att komma hemifrån lite. Kramisar! ♥

 
Nilla

Nilla

9 juli 2020 10:43

Så snällt av dottern att köra och hämta dig. Det gjorde du bra när du beställde det fina vädret. Ha det nu helt underbart. Kramis

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

9 juli 2020 11:06

Ja, det gjorde jag väl bra? :-) Tack! Kramis! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards