Alla inlägg den 30 oktober 2020

Av Pisan - 30 oktober 2020 11:57

 


Halloj! Det är fredag och det känns jättebra tycker jag. Fast det är en grådag. Har tänt stearinljus på bordet här i köket. Det är så mysigt.


Varje dag läser jag här i min blogg vad jag skrev just den här dagen för 1 år sen, 2 år sen o s v. Och idag för 1 år sen skrev jag att jag och mina 2 väninnor hade bokat in en Spanienresa till maj i år. Tji fick vi! Och alla andra också för den delen. Det är många som fick sina resor inställda i år. Men vi fick våra pengar tillbaka för flygresan, för nån vecka sen. Någon ny resa vågar vi inte boka in än. Och för 1 år sen satt jag här i köket och tillverkade smycken i en rasande fart. Höll på någon månad med det, det var mitt sätt att hantera sorgen efter min syster, som ju gick bort i oktober förra året. Hälften av de smyckena har jag kvar.... Jag visste ju att jag inte skulle få sålt dem men jag var tvungen att ha något att pyssla med. I år har jag tillbringat halva september och halva oktober med att tillverka julkort. Många fler än vad jag behöver.... Den där Pisan, hon kan aldrig göra nåt med måtta   


Ha nu en fin helg godingar. Jag åker ju till älsklingen i morgon men jag skall nog få till ett par blogginlägg från mobilen   Tjingeling!   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards