Direktlänk till inlägg 26 november 2021

Det blir genast mycket mysigare

Av Pisan - 26 november 2021 13:25

Halloj! Så var det fredag igen och på söndag är det första advent. Och vinter har vi fått här, ingen snö men minusgrader. Det känns i min kropp. Kanske är det snö på gång ändå, det känns så i mina ben. Känner av mina muskler o leder, det värker så in i bänken. Har inget speciellt inplanerat i helgen, ska ta det lugnt. Hoppas bara att det inte blir så bedrövligt så att jag blir sängliggande.

I söndags när jag kommit hem från min goding tog jag fram min nya elljusstake och en stjärnlampa och lite annat pynt.

Det blir genast mycket mysigare, eller hur?

Häromdagen, när jag också mådde dåligt med hemskt ont i knän och höfter, blev jag överraskad med ett paket i postfacket. Där i låg den här sötnäbben:

Visst är den gullig? Det var en kär gammal bloggvän som skickat den till mig <3 Jag blev sååå glad och livet kändes genast bättre.

Nu är det dags för dusch och så ska jag packa min väska, mitt hjärta kommer och hämtar mig lite senare i eftermiddag.

Ha en finfin helg och första advent! Tjillevippen! :-)

 
 
wiper

wiper

28 november 2021 21:12

Jobbigt när vädret ställer till det. Vad fint du gjort hemma och jag gillar din stjärna på fot en sån skall jag köpa nästa år.

Vilken fin present du fick av din bloggvän. Förstår att du blev glad. Du gillar ju ugglor och denna var extra fin. Så snällt och gulligt av bloggvännen

Ha det bra med din kille
kram från Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Pisan

29 november 2021 13:56

Ja, det är jobbigt när vädret ställer till det, då krånglar kroppen. Idag har vi c:a -5 grader och det blåser nordostlig vind så det lär ju kännas mycket kallare. Jag håller mig på insidan, mår inte alls bra i kroppen. Har haft det bra i helgen. Ugglan är jättesöt, jag blev verkligen jätteglad.
Tack så hemskt mycket med din hjälp med layouten här på bloggen vännen! Det blev jättebra. Kramis!

 
wiper

wiper

30 november 2021 16:04

Det var bara roligt att få hjälpa till och du har hjälpt mig också ett antal gånger och gått in på min blogg och ändrat när det varit problem.

Förstår att du blev glad för den snygga ugglan. Här är det vindstilla sen några dagar så man får vara glad för det lilla

Ha det bra
kram från Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Pisan

1 december 2021 19:24

Ja, den är så himla söt. Ha det gott! Kramis!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards