Alla inlägg den 25 april 2021

Av Pisan - 25 april 2021 13:16

 


God söndag! Här sitter jag vid mitt köksbord och har en stor blomserbukett mitt på bordet, dottern fick blommor på jobbet i fredags. De på bilden här fick hon också men de har hon på sitt rum nu, i fönstret. Och så hade ju jag köpt blommor till henne så det är mycket blommor här hemma nu   Hon blev glad för sina födelsedagspresenter, en degkniv (som man använder och gör mönster på bröden) och skärbrädor i trä (som hon skall spara och ha till sitt eget boende när den dagen kommer). Detta hade hon önskat sig. Och då ser ju mamman till att hon får det   Såklart...   När hon kom hem från jobbet på kvällen åt vi middag tillsammans, det gör vi aldrig annars nuförtiden eftersom hon oftast jobbar sent pass (hemma vid 20-tiden). Hon hade köpt med sig en poke bowl till mig och sushi till sig. Mums! 


Det har varit sol varje dag nu nästan, även om det varit rätt kallt för det har blåst och blåser nordanvind. Men jag har suttit där ute på balkongen lite grann varje dag ändå. Det är så gott i solen och speciellt i lä. Så näsan har fått en hel del sol. Funderar på att gå ut och sätta mig där ute nu faktiskt. 


Ha en finfin söndag och början på nya veckan!   Tjillevippen!   



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards