Alla inlägg den 30 juli 2021

Av Pisan - 30 juli 2021 13:37



Halloj! Så är det fredag och helg igen, den här veckan har ju gått jättefort fast jag inte gjort något speciellt utan bara varit hemma. Man kan tro att det är höst nu för här stormar och regnar det. Regnet gör dock lite uppehåll korta stunder men blåsten håller i hela tiden. Hade tur att det inte regnade så mycket när jag skulle ut tidigare idag. Klarade mig från störtskurar.


Fick ett spontant besök av en väninna sent igår eftermiddag. Vi åt middag ihop, och så blev det efterrätt, glass och jordgubbar. Gott. Och i morse var det dags för vaccindos nr 2, äldsta dottern körde mig. Vi tog en fika efteråt också, mysigt.




Bilderna i detta inlägg är, precis som i förra inlägget, från i söndags då vi var vid Jonsereds herrgård och trädgårdar.







Det känns kul att kunna lägga upp lite egna och färska bilder. Har inte kommit någonstans i sommar heller, precis som förra året. 




Jag har inte så mycket mer att berätta. Kanske har jag mer bilder och något mer att berätta i början på nästa vecka, jag skall tillbringa helgen med nya kärleken    


Ha en riktigt härlig helg!   Tjillevippen!   


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards