Direktlänk till inlägg 22 juli 2014

Havet!

Av Pisan - 22 juli 2014 11:05

 


Igår var jag ute vid havet med en kompis. Stora Amundön heter stället. Havet är underbart. Jag älskar havet! Även om jag var helt slut när vi kom hem så känns det ändå som att jag tankat energi där ute. Det blåste en hel del och man kände absolut inte av den här hemska hettan vi har nu, det var först när vi gick mot bilen det började kännas igen. 


Idag kommer min älskling. Kanske blir det lite turistande här i Gbg-trakten?   

Idag gick jag upp tidigt, vid 9. Det är tidigt för en sån som mig   Har redan duschat. Skall vara på vc kl 1 för B12-injektion. 


Idag åker stora dotterns kompis hem, hon har varit här sen i fredags. Det blir tomt för dottern när hon åkt... Då får hon nöja sig med mig och min älskling och lillasyster   Och det är inte alls lika kul ju...


Ha en finfin tisdag!   


   

Stora Amundön  <----- Klicka där så kan du läsa lite om ön.





 
 
Mickis

Mickis

27 juli 2014 08:06

Havet är fantastiskt P den värme som har varit det sista har t.om fått mig att bada varje dag.. Här har det inte ens fläktat trots att stugan ligger vid havet. Igår blåste det lite för första ggn på flera dagar...
Sen kom åskan o regnet o det skänk från 33 grader till 21 på en timme :-D

Hoppas ni har det bra!
Kram

http://meramickis.blogspot.se

Pisan

29 juli 2014 10:20

Jag har också badat! En gång :-) I Kåsjön i Partille inte långt från mig. Det var kallt... Men skönt :-) Kramis! ♥

 
A

A

30 juli 2014 10:08

Jag skulle aldrig kunna bo lång ifrån havet. Det är så otroligt rogivande, oavsett om det är vindstilla eller storm.

http://vinglamedvingar.blogg.se

Pisan

30 juli 2014 11:25

Ja, det är väldigt rogivande. Kram! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards