Direktlänk till inlägg 31 juli 2014

Har nån kört över mig?

Av Pisan - 31 juli 2014 11:14

 


God morgon! Här sitter jag med fötterna på cirkulationstränaren, göööörgott är det   Har vant mig vid att göra detta med en gång jag kommer upp, medans jag sitter här vid datorn och kollar läget i världen och dricker mitt te. Fast på sista tiden har det inte blivit nåt te på morgonen, det har varit för varmt och då vill jag inte ha nåt varmt utan dricker då hellre iskallt vatten    Fötterna och även benen mår bra av den här cirkulationstränaren. Fast igår kväll hade jag jävulskt ont, hade en riktig värkdag över lag igår, kanske var det det kommande lågtrycket jag kände av? Det var svårt att somna i a f, ingen höjdare ju att lägga sig med hemsk värk. Idag känner jag mig som att någon kört över mig, lågtryckssjuk så det skriker om det. Men kanske piggnar jag till efter några timmar, det är i a f bättre än den där hemska hettan vi dragits med ett tag nu. Den mår jag absolut inte bra av, energin är obefintlig i sånt väder.


I förra inlägget skrev jag att jag hade en tidig tid för B12-injektionen. En stund efter att jag skrivit klart upptäckte jag, i min almanacka, att jag hade en ännu tidigare tid än jag fått för mig! En hel halvtimme tidigare! Jag fick hoppa i byxorna och lägga benen på ryggen. Men jag hann   Gissa om jag svettades när jag var framme där på vc...   Jösses, det rann floder på min kropp   Och jag var helt klubbad när jag kom hem.


Igår var jag och lillungen nere vid sjön och bättrade på solbrännan. Där nere blåser det alltid så det var riktigt skönt men det var segt att gå hem sen, kraschade i soffan när vi kommit hem, där låg jag i stort sett resten av dagen.

Vad vi skall göra idag, OM vi skall göra nåt, vet jag inte än. Tror att lilltrollet sover fortfarande. Det behöver städas här hemma så det vore bra om det blev gjort. Storasyster är kvar hos mina föräldrar, hon kommer hem i morgon.

 

Ha en finfin torsdag!   

 

 

 
 
Mickis

Mickis

31 juli 2014 13:51

Ja så som det blåser så är det inte konstigt att du känner dog överkörd... Jag hade så ont i fötterna i går i tålederna o det berodde nog på blåsten

Härligt att ha gångavstånd till en sjö. Vad heter den?

Ja städa behövs alltid... Tyvärr... Jag har städat ur storstugan ordentligt idag. Dammat dammsugit tvätta gol o städat badrummet.. Vi åker hem imorgon o föräldrarna kommer ut på lördag så man vill ju lämna det rent o fint. Det blir alltid extra smutsigt när man har hund o närmande har gäster. + att altandörren står öppen hela dan o det blåser in björkfrön så jagblir galen ;-)

Hoppas du o lillungen med gemensam kraft tar tag i städningen :-)

Kram ❤️

http://meramickis.blogspot.se

Pisan

1 augusti 2014 10:42

Ja, dessa jäkla björkfrön! Man har dem ju överallt inomhus om man har öppet. Nu har getingarna börjat jävlas med oss här så nu kan kan man bara ha öppet lite på glänt... :-( Trist. Funderar på att tillverka nåt nät på ram att sätta i balkongdörrarna.
Ungen dammsög och jag dammade. Det blev görfint :-) Puss & kram! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards