Direktlänk till inlägg 7 augusti 2014

Händer inte mycket

Av Pisan - 7 augusti 2014 11:31

 


Redan torsdag. Vart tar tiden vägen??? Hade en riktig fibrodag igår, mådde skit hela dagen och låg också hela dagen. Idag är det bättre. En kompis till mig som flyttat härifrån för många år sen är här nere och hälsar på och hon och hennes gube kommer hit lite senare idag. Så jag har röjt här hemma, så det ser presentabelt ut. Det gjorde det inte innan.... Och så måste jag ut och handla, mjölken till kaffet är slut. När jag gick upp vid 9-tiden var det blå himmel ute, nu är det grått. Men enligt prognosen så skall det inte komma nåt regn. Men man vet ju aldrig. Igår när jag kände mig sjukt lågtryckssjuk kom det inte en endaste droppe. Så jag var nog "bara" extra fibrosjuk igår...


Som ni ser så händer det inte mycket här. Mer än att jag tvingats städa upp här hemma   


Ha en fin torsdag!   


 

 
 
Ingen bild

Pea

7 augusti 2014 12:52

Hejsan! Kan vara skönt med dagar då det inte händer så mycket. Men för många såna gör mej rastlös. Hoppas du får en fin dag.
KRAM <3<3<3

Pisan

7 augusti 2014 13:27

Känslan av att vara hängig och samtidigt vara rastlös är hemsk, finns ju inte så mkt att göra åt saken ju...

Kramisar! ♥

 
Ingen bild

Monachos

7 augusti 2014 15:26

Det händer ju en hel del. Städa, ut och handla, besök. Och det har varit samma här många gånger att man fått städa för att någon ska komma förbi. Knäppt för jag trivs ju också bra när det är städat runt omkring mig men ofta så tittar man ju bara på röran och så är den kvar. Har tänkt länge att jag skulle röja undan klädhögen jag har men än är den kvar och jag flyttar den från strykbrädan till bordet och tillbaka. Kanske till helgen blir det av. :)

Efter gårdagens göromål känner jag mig totalt urlakad och nu har även blemmorna på tungan börjat komma - ett säkert tecken hos mig att jag gjort alldeles för mycket. Men psykiskt mår jag bättre av trädgårdsröjjet även om jag inte gör det fysiskt. Livets vågskål - inte lätt att hålla den jämn. Må gott - Kram

Pisan

8 augusti 2014 13:03

Du har rätt :-) Det händer en del :-) Ja, visst är det knäppt, varför kan man inte få ändan ur vagnen och städa fast man inte skall ha besök? Jag får blåsor på tungan när jag tagit ut mig, tror det är nån ME-grej. Det är verkligen inte lätt att hålla vågskålen jämn... Kramis! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards