Direktlänk till inlägg 22 augusti 2014

Betalar...

Av Pisan - 22 augusti 2014 11:31

 

Det här vill jag göra, hela tiden, just nu. Vet inte när jag var så här trött senast. Kanske betalar jag för förra helgen fortfarande? I söndags och måndags mådde jag hyfsat ju men sen... Sen började det. Herr fibro körde igång rejält i kroppen och den där tröttheten slog till. Jag gäspar mest hela dagarna och vill bara sova och sova och sova. Som vanligt är det mest fötterna och benen som värker. 

Har precis kommit upp och sitter här med min temugg och väntar på att äggen skall koka klart. Sen blir det duschen. Skall sen iväg till vc för B12-sprutan. Sen går jag hem och lägger mig. Det får bli burksoppa till middag idag. För andra gången den här veckan. Vi hade det i tisdags, tror jag det var. 


Igår började lilltjejen skolan, första dagen på gymnasiet. Verkar som att hon kommer att trivas där. Idag har hon kort dag, bara 2 timmar så hon är snart hemma igen. Nästa vecka blir det mest sociala grejer, för att eleverna och lärarna skall lära känna varandra. Sen börjar slitet   

Hoppas du har en fin fredag!   



 

 
 
Mickis

Mickis

23 augusti 2014 15:54

Man får inte ha det för kul.... Nä för då kommer herr Fibro & förstör festen ;-)
Hoppas du känner dig bättre idag?

Skönt att lilltjejen verkar trivas på nya skolan
Hoppas det fortsätter så för det är hon värd :-)

Kram ❤️❤️❤️

http://meramickis.blogspot.se

Pisan

25 augusti 2014 13:56

Nej, man får inte ha för kul. Det straffas i så fall :-( Blääää!!

Ja, det är hon verkligen värd, lilla gumman. Kramis! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards