Direktlänk till inlägg 11 september 2014

Kolla!

Av Pisan - 11 september 2014 11:22

 


Kolla! Jag är uppe tidigt idag! (Ja, halv 12 är tidigt numera   ) Skojar lite, var faktiskt uppe före 11 idag, det hör inte till vanligheterna längre, har fått sena vanor. Ringde frissan när jag kom upp, vill klippa mig. Fick tid 12.30 idag! Guud vad bra. Jag är sååå jäkla långhårig nu, ser inte snyggt ut alls, får ingen ordning på frillan över huvud taget alls just nu. Så det skall bli gott!


Håller på med frukosten just nu, äggen kokar. Middagen igår var jättegod! Köttet blev jättefint och mört och jag hörde inte nåt negativt från ungarna, vilket annars är rätt vanligt när det gäller just köttet. "Vad är det här för kött?" i en negativ ton då. Och de åt upp   Idag blir det nog kycklingklubbor med sallad och ris tror jag. Enkelt och gott. Har tänkt baka idag med, får bli efter frissan. 


Har ni kollat på Idol? Jag har faktiskt sett på det varje kväll det gått, båda ungarna har också tittat, och det hör inte till vanligheterna längre, att de sitter med mig och kollar på tv alltså. Nästa vecka är det veckofinal. Ska bli kul och se vem som vinner i år.


I morgon kommer min älskling. Ska bli mysigt att få vara med honom i helgen. Det verkar som att vädret skall bli bra också, blir nog en finfin helg    


Ha en fin torsdag!   


 

 
 
Ingen bild

Monachos

11 september 2014 15:09

Härligt att du fick tid utan att behöva vänta på den, kommer inte ihåg när jag var till frissan men skulle nog behöva toppa det lite. Det är en fördel med långt hår - man sätter upp det i en svans eller nåt och så funkar det ett tag till :D Idol - inte sett nåt men så har jag knappt sett på tv alls den sista tiden. Orkar inte när det är varje dag. Kanske blir det att jag tittar ibland när det sen är 1 gång i veckan -kanske! Ha en trevlig helg med älsklingen. Må gott

Pisan

11 september 2014 17:20

Ja, jättegött att slippa vänta :-) Jag har så tunt hår så jag kan inte ha sånt långt hår, hade gärna velat ha det dock, det verkar så gött att bara sätta en tofs och så är det klart, lika fint som när det är utsläppt och så kan man ju sätta upp håret i alla möjliga uppsättningar, finns ju hur många varianter som helst ju. Men nu har jag ju inte sånt bra hår utan tunt nordiskt mesigt hår... Då får man vara korthårig :-)
Varje dag har det inte varit, bara 3 dgr per vecka. Längtar också till när det bara är 1 gång/vecka. Kommer bli kul tror jag. Ha det gott vännen! Kramis! ♥

 
Ingen bild

Mickis

13 september 2014 20:50

Jag har oxå kollat på idol iår. Gillar när de plockas ut det är kul att se :-)
Får se om jag fortsätter följa det slaviskt...

Skönt att gå klippt sig o JAG vet ju hur snyggt det blev ;-)

Ha en fin kväll!
Kram ❤️

Pisan

16 september 2014 13:22

Ja, DU vet :-) Nu har jag vant mig och fixat till det på MITT vis, inte så som frissan gör :-)
Denna veckan är kvalvecka så det är Idol på tv må-fr. Kramis! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards