Alla inlägg den 26 januari 2015

Av Pisan - 26 januari 2015 12:49

 

Bästa kompisar? Jättesöta hur som helst   


Så var det måndag igen. Usch vad helgen går fort. Hade en jättetrevlig kväll i lördags, tiden gick alldeles för fort bara, vi var där vid 18 och helt plötsligt så var klockan c:a 24.... Hur gick det till???  Vi blev bjudna på hemgjord lasagne, guuud så gott. Vet inte när jag åt det senast, flera år sen tror jag.

Så det blev rätt sent innan jag kom i säng. Det kändes hela dagen igår. Och på sen eftermiddag klarade jag det inte längre utan somnade.... Men jag kom i säng i vanlig tid på kvällen sen ändå. Och idag sov jag jättelänge, har inte varit uppe så länge än. Har precis fått i mig frukosten. När brödet var färdigrostat upptäckte jag att jag glömt koka ägg....     Så det blev frukost utan ägg idag. Får bli ett mellanmål sen istället, efter att jag varit och fått min B12-injektion. Den här veckan blir det på helt andra dagar än jag är van vid, måndag och torsdag, istället för tisdag och fredag. Det fanns inga tider i morgon när jag skulle boka fler tider i onsdags när jag var där sist. Men nästa vecka blir det som vanligt   


Skulle kunna gå och lägga mig nu och sova några timmar till känns det som. Det är riktigt ruskväder här idag, grått och regnigt och slaskigt för nu smälter all snön som kommit. Kunde den inte fått ligga kvar??? Det blir ju så ljust och fint när den ligger, och så sol och kallt på dagarna. Så som en vinter skall vara ju.


Tjillevippen! Ha en fin måndag!   


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards