Alla inlägg den 14 juli 2015

Av Pisan - 14 juli 2015 12:17

 


God middag på dig! Här sitter jag och segar, borde egentligen komma i kläderna men oooooorkaaaarrr inte..... Har ätit frukost och kollat runt på nätet lite. Äldsta dottern kom just hem från bemanningsföretagets kontor och hon är nu uppsagd med omedelbar verkan kan man säga. Hon kan lägga de här jobbiga 4 veckorna bakom sig nu. Så till hösten påbörjar hon förskollärarutbildningen på högskolan i Trollhättan eller Göteborg, vi vet inte vilket det blir än, hon står som reserv i Göteborg men har kommit in i Trollhättan.


Och lillungen jobbar i glasskiosken inne i stan, hennes pojkvän ligger och sover i en sprillans ny säng, den blev levererad vid halv 11 idag och pojkvännen har satt på benen på den, han kom hit vid 10-tiden i morse, då hade han inte sovit inatt utan var fortfarande uppe kan man säga.... Så han sover nog gott nu, i a f tills dottern kommer hem vid 4-tiden.


 


Själv så skall jag till vc och få min B12-injektion om c:a 1 timme. Sen skall jag hem och vila mig och tvätta lite. Sen blir det middag och ikväll hade jag tänkt titta på Morden i Midsomer men det är inställt idag tydligen, man skall fira kronprinsessans födelsedag på 1:an ikväll istället   Kunde de inte lagt det på 2:an istället så att vanligt folk kan få ha sina rutiner ifred??!!!?? Jäkla skit!  


Ha en fin tisdag!   


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards