Alla inlägg den 9 september 2015

Av Pisan - 9 september 2015 11:12

 


Halloj! Här sitter jag med min frukost. Idag kom jag upp lite tidigare. Igår låg jag längre och så hade jag en sån där go slappedag, låg mest i solstolen på balkongen och läste. Till middagen blev det burksoppa och knäckebröd, enkelt men gott   

Idag kommer min älskling! Myyyyyyysss! I flera dagar också   Vi har tänkt att besöka Stadsmuseet inne i stan samt Naturhistoriska museet, vi får se om det blir båda den här veckan, det är ju orken som bestämmer. Men jag är glad om vi orkar bara ett, då har man ju ett kvar till en annan gång. Hade gärna velat åka ut till havet en dag också, vi får se vad vi orkar och hinner med. Vädret är ju kanon just nu och det skall visst bli fint och hyfsat varmt resten av veckan.


Idag står det hårfärgning på schemat, skall strax in i badrummet och börja med det. Sen blir det lite inköp på bl a apoteket och mataffären.

Ha en finfin onsdag och även en fin helg! Var rädd om dig!   


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards