Direktlänk till inlägg 16 maj 2016

Hur knäppt är inte det då?

Av Pisan - 16 maj 2016 13:01

 


Japp, eller ME-dag kanske. Igår var likadan. Såna här dagar kan bara beskrivas med ett ord: S K I T.


Det gör t o m ont i armhålorna.... Hur knäppt är inte det då? Jag vet att det inte är helt ovanligt vid fibro/ME i o f s men det låter ju hur knäppt som helst; "Vad har du ont då? - I armhålorna...." Fast jag har ju ont i resten av kroppen också. Jag fick ställa in idag med. Som jag gjorde i lördags, för jag hade idag som reserv för lördag. Det är tänkt att jag skall iväg till älsklingen på torsdag. Så jag hoppas ju verkligen att det här är över tills dess.


Ha en finfin måndag goa du!   


 

 
 
Nilla

Nilla

16 maj 2016 16:17

Jag får också ont i armhålorna. Tror det är när lymfkörtlarna svullnar. Hoppas du snart mår bättre. Kram

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

17 maj 2016 12:33

Ja, det har jag tänkt också att det förmodligen är. Idag är det borta.... Mår bättre idag. Kramis! ♥

 
Annelie

Annelie

17 maj 2016 19:00

Jaaa,,, fyyyee vad jobbigt det är när man måste ställa in ibland,,, jag försöker in i det längsta, men ibland går det bara inte.
Jag var nog mer noga att lyssna på mina NEJ-dagar när jag jobbade,,, för då ville jag verkligen KUNNA jobba, så då fick allt det roliga stå undan mer.
Men,,, jag har också mina riktiga PISS-dagar,,, blir sååå trött på detta och att det aldrig tar slut.

Härligt att läsa du mått bättre idag tisdag i alla fall..

Kramar om.. // Annelie <3

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Pisan

18 maj 2016 12:17

Ja, det är urtrist att behöva ställa in. Man tycker att man skulle ha vant sig men det gör man inte, för det är ju så tråkigt att behöva ställa in.
Igår var det ju bättre. Får se hur det blir idag, har precis kommit upp.
Kramis! ♥

 
wiper

wiper

18 maj 2016 12:02

Ingen höjdare Pisan. Känner verkligen med dig. Jag har också ont i armhålorna till och från och just nu är det jobbigt så det moler. Då blir jag även känslig för att ha BH på mig så jag har några mjukisar. Hoppas du snart får må lite bättre.

Varm kram från
Malin

http://www.wiper.bloggplatsen.se

Pisan

18 maj 2016 12:19

Nej, det är ingen höjdare alls :-( Jag har aldrig bh på mig hemma, det är hemskt att ha bh på sig tycker jag. Det är det första som åker av när jag kommer hem om jag varit ute/borta. Kraaaam! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards