Direktlänk till inlägg 29 maj 2016

Mammornas dag

Av Pisan - 29 maj 2016 10:03

 


Glad Mors Dag på er alla mammor!   


Själv så blev jag uppvaktad med en liten present av mina tjejer. Den här var i paketet:


 


Luktar jättegott! Älskar vaniljdoft och har haft parfym med det förut. Det här är dock en body mist, den luktar inte så starkt och det passar mig bra. Vill inte stinka parfym, dels för att jag mår illa och får huvudvärk av det och så får man faktiskt tänka på andra när man går ut till butiker m m, en del är ju allergiska.


Jag har varit uppe sen kl 9, då åt jag frukost och snart skall jag klä på mig för om 1 timme bär det iväg mot mina föräldrar.


Ha en toppenmorsdag!   


 

 
 
Ingen bild

Lena S

29 maj 2016 10:16

Va gulligt av tjejerna. 😊
Jag köpte också body mist häromdagen. Visste inte riktigt vad det var, men det luktade gott. Bra nu vet jag,passar mej som inte heller vill dofta så mycket.
Kram på dej ❤

Pisan

29 maj 2016 10:39

Body mist är en bra uppfinning tycker jag. För man vill ju gärna lukta lite gott men inte FÖR mycket som det ju gärna blir med parfym. Det värsta är ju när man sitter i väntrummet på vårdcentralen och så kommer det en äldre dam som har dränkt sig i gammal parfym som hon haft stående hemma i 50 år.... urk! Då kommer ju illamåendet och huvudvärken smygande direkt.
Kramis! ♥

 
Nilla

Nilla

29 maj 2016 17:16

Åh så mysigt, jag älskar också vaniljdoft och sonen tycker att jag luktar hemtrevligt då ;-) kram

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

29 maj 2016 19:13

Ja, det är en lite hemtrevlig doft, det håller jag med om. Och fräsch doft. Kramis! ♥

 
Annelie

Annelie

30 maj 2016 08:25

Gulligt gjort av dina döttrar.. <3

Älskar också parfymer, använder jag dagligen.
Men, däremot har jag svårt för hudlotioner som luktar... urrkk, jag tycker det blir FÖR mycket,på MIG alltså. Jag fick One Million parfym & hudlotion av Göran för ett par år sedan i julklapp, parfymen är snart slut, hudlotionen har jag aldrig använt.

Body Mist, är det en mildare hudlotion som inte "stinker" lika mycket,, eller vad är det..??

Ha en finfin måndag.. // Soliga Kramar Annelie <3

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Pisan

31 maj 2016 10:44

Ja, de är gulliga de små trollen :-)
Body mist är en mildare variant jämfört med eau de toilette och parfym, en alldeles lagom doftstyrka kan man säga och meningen är väl att man skall spraya större områden på kroppen. Jag har inga problem med lotion som luktar men jag svettas som en gris om jag smörjer mig med lotion.... Så jag går omkring och är en torris :-D
Kramis! ♥

 
Ingen bild

Monachos

30 maj 2016 13:15

Mist är en bra uppfinning - har sån själv också som jag köpte på ica i något duschmärke - kommer inte ihåg ens :/ - men använder den inte allt för ofta utan jag duttar min parfym bakom öronen - gammal vana sitter i :) Må Gott

Pisan

31 maj 2016 10:50

Jag har parfym också, som jag duttar bak i nacken och bakom öronen :-) Kramis! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards