Direktlänk till inlägg 15 september 2016

Då säger jag upp mig...

Av Pisan - 15 september 2016 10:03

 


Ja, det är jag, sååå trött. Har i flera nätter haft så svårt att somna p g a värk och krypningar i kroppen. Häromnatten somnade jag inte förrän vid 4-snåret, och inatt var nog kl vid 3-tiden innan jag tuppade av. Man blir ju galen när man ligger där och det kryper och sprätter och värker i hela kroppen. Ska det här vara nåt nytt inslag i min sjukdomsbild? Då vill jag inte vara med längre! Då säger jag upp mig....


Nu har man börjat sätta upp byggställningar på mitt hus. Så nu har oväsendet börjat, och kommer hålla på i flera, flera månader.... Undrar vilket jag blir mest galen av? Min kropp eller byggoväsendet?


Inget roligt positivt inlägg idag, jag vet. Men just nu känns det som att det inte händer nåt positivt runt mig. Det är mest elände känns det som. Men idag kommer en väninna till mig, om en timmer faktiskt, jag bjöd hem henne för jag bara måste få nån form av distraktion. Vi får väl se hur mycket oväsen det blir här, i värsta fall får vi ge oss iväg härifrån.


Ha en finfin torsdag goa du!   


 

Lite trötta ugglor tyckte jag passade bra idag...

 
 
Nilla

Nilla

15 september 2016 13:22

Kram <3

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

16 september 2016 10:19

Kram!! ♥

 
Ingen bild

Lena S

15 september 2016 14:33

Kul att du tittar in. 😁 Eller det är ju jag som tittar in hos dej.

Förstår att du har en jobbig tid framför dej. Här helrenoverar dom en lgh rätt över gården, bara det låter mycket tycker jag.

Ja man skulle säga upp sej vissa gånger.

Kul med väninnebesök. 😀

Kram ❤

Pisan

16 september 2016 10:21

Ja, det kommer bli jobbigt. Igår vart det inte så farligt faktiskt, men de sätter ju bara upp ställningarna än så länge. Är så glad att du tittar in hos mig vännen! Kram! ♥

 
Annelie

Annelie

15 september 2016 22:55

Härligt att "se" dig,,, ja du... jag är också "trött som grisen", men har ändå svårt för att somna och sova en hel natt.
Jag är oftast uppe tills klockan blir runt 01.30-tiden,,, då lägger jag mig igen och tittar på teven, ögonen går igen ungefär vid 3-tiden.
Sen är jag vaken tidigt på morgonen igen,, så jag har varit glad att jag inte har haft något speciellt planerat varken förra eller denna vecka.
Förutom i morgon, då jag ska till sjukgymnasten igen. Då vill jag väl bara sova när mobilen ljuder.

Härligt att du hade en "surr-stund" med en väninna idag.

Sköt om dig gumms.. // Kramar Annelie <3

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Pisan

16 september 2016 10:23

Jag brukar somna vid 11-tiden men sista veckan har det varit hopplöst. Igår kom jag på varför; fullmåne! Då händer det att jag sover som en kratta. Har sovit bra inatt, men somnade inte förrän vid 01-tiden. Sov som goast när kl ringde.... Men sen kunde jag somna om igen, skulle bara väcka lilltrollet. Hoppas det går bra hos sjukgymnasten. Kramis! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards