Direktlänk till inlägg 30 september 2016

Snabbis

Av Pisan - 30 september 2016 10:45

                                                    


Kikar in en snabbis här för att tala om att jag lever i a f. Så mycket mer är det inte känns det som. Höstrusket som kommit välkomnar jag lika mycket som jag inte välkomnar det; gillar att det är svalare ute men min kropp gillar inte blåsten och regnet.... Har varit som klubbad de senaste dagarna, har sån värk - främst i benen och fötterna som vanligt men det flyttar även runt på andra ställen i kroppen.


Förra helgen var jag ju hos älsklingen, vi hade det mysigt men jag orkade inte göra så mycket, vi tog det mest lugnt och kollade lite på film och åt god mat   I tisdags var jag helt slut, och det har ju hållt i sig. Kollar mest på Netflix ifrån soffan. Just nu kollar jag på Mr Selfridge, såg inte den serien när den gick på SVT. Idag skall jag dock ut, det är dax för B12-injektion. I tisdags kunde de inte ge mig sprutan i höger klinka, den var helt svullen.... Av att ha blivit stucken i 1 gång i veckan i 7 år.... Så jag fick ta den på vänster sida och det lär nog bli så den här gången också trots att det är höger sidas tur. Så nu får jag ta ett beslut verkar det som; dra ner på sprutorna eller sluta med dem.... Skall prata mer med sköterskan om detta senare i em. Jag kan ju inte helt sluta, det går inte. Då blir jag sängliggande igen och det vill jag absolut inte.


Nu skall jag borsta tänderna. Tjingeling!   


 


 
 
Ingen bild

Lena S

30 september 2016 13:51

Samma för mej. Gillar att det inte är så varmt men regn och blåst är jag gärna utan. Speciellt blåsten, den är hemsk. Den bråkar med kroppen även om jag håller nej inne.
Hoppas det löser sej med sprutan.

Kram 💜

Pisan

1 oktober 2016 01:17

Ja, blåsten är verkligen hemsk, fy vad man mår i kroppen då. Nej, det löste sig inte, jag måste ta endast 1 spruta i veckan nu, jag är sönderstucken.... Kram! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards