Direktlänk till inlägg 5 juni 2017

Måndag

Av Pisan - 5 juni 2017 11:09

 


God morgon! Klockan är visserligen lite över 11 men för mig är det morgon, har precis ätit frukost. Skall snart in i badrummet och färga håret. Det hade jag egentligen tänkt att göra igår men det blev inte av, jag hade absolut ingen ork. Ingenting blev gjort igår, skulle ju städat och så inför onsdagens studentkalas. Känner mig lite stressad nu måste jag säga, har ju inte gjort någonting av det som var tänkt. Men samtidigt så tänker jag att det får bli som det blir, jag orkar ju inte. Jag kan ju inte trolla mig pigg precis.... Låg i sängen och soffan hela dagen igår, sov middag nån timme. Ändå hade jag inte sovit dåligt på natten, var helt enkelt bara trött. Och så värkte fötterna, som vanligt....


I eftermiddag när dottern kommer hem från sin första arbetsdag på The Bodyshop skall vi gå och handla allt som vi skall ha till onsdagens kalas. Och i morgon kommer min älskling, han får också hjälpa till med sånt som jag inte hunnit innan så det hela skall nog gå bra.


Hade en mysig dag i lördags hos mina föräldrar. När jag kom hem fick jag presenter, jag fyllde nämligen år. Fick lukta-gott-grejer och presentkort av mina älskade troll   På kvällen tittade jag på Badrocksprogrammet på 4:an, det var ett roligt program. Efter det vart jag görtrött och gick och borstade tänderna och gick och lade mig, somnade nog direkt tror jag.


Ha en finfin måndag goa du!   


 

 
 
wiper

wiper" title="http://bloggplatsen.se]wiper[/url]" target="_blank">bloggplatsen.se]wiper[/url]

6 juni 2017 10:34

Min förkylning har gjort att det blev en framskjuten färgning av mitt hår så jag var rätt grå ;) men det är nog inte du än.

Vad kul att din dotter nu tar studenten och jag förstår att du är stressad. Min son tog studenten för 25 år sedan och gick i Härnösand så vi fick åka dit. Vi slapp allt arbete för det hade hans pappa fixat men jag gjorde plakat och skrev en text till musik istället

Då blir det spännande i morgon ;) Hälsa till dottern och Gratta!

Vad bra att din kille kommer för det underlättar att ha lite hjälp och stöd. Jag är så glad för din skull att ni funnit varandra. Leve kärleken ;) Vad gulligt av dottern med presenten. Hoppas hon kommer att trivas på Body Shop. Jag såg också Badrock, så bra och medryckande

Ha en skön tisdag fina du
kramar från
Malin

http://wiper. bloggplatsen.se

Pisan

6 juni 2017 11:33

Joho du! Jag är gråhårig :-) Det blev jag när jag var 25, det är därför jag har färgat håret i alla år. Ja, det är jätteskönt att han kommer, han kommer få jobba idag :-) Jag är också hemskt glad att vi hittat varandra ♥ Ha en fin nationaldag du med vännen! Kram! ♥

 
Nilla

Nilla

7 juni 2017 08:43

Grattis i efterskott 💖 kram

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

8 juni 2017 12:56

Tack vännen! Kram! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards