Direktlänk till inlägg 14 juni 2017

Halloj!

Av Pisan - 14 juni 2017 11:08

 


Halloj! Här är jag igen!    Kom hem i måndags em. Igår var jag trött och satt på balkongen hela dagen, nästan i a f, hade en sen eftermiddagstid på vc för B12-sprutan. Vi hade blå himmel hela dagen igår men det blåste en hel del, det gör det idag med. Idag är det lite mer moln på himlen men solen kikar fram rätt mycket ändå. Känns skönt att jag inte behöver gå ut idag, skall bädda rent i min säng bl a. Och köra några tvättmaskiner.


Hade det bra hos älsklingen. Hade i o f s en helvetes huvudvärk hela fredagen, det är ingen höjdare att åka buss i 3 timmar med sån huvudvärk.... Men jag orkade med bion på kvällen ändå. Var dock inte direkt pigg på lördagen. Vi åkte till älsklingens barndomshem, han skulle klippa gräset. Jag gjorde inte många knop, satt mest i solen och hade det gott. På söndagen var jag absolut inte pigg, gjorde inte ett skit på hela dagen, var inte ens ute. Måndagen var lite bättre, tur det för jag måste ju orka åka hem. 


 

Såhär såg det ut där vid älsklingens barndomshem, bilden är dock tagen för nåt år sen men det ser precis likadant ut nu. Härligt med alla blommor, det är så himla mycket som blommar nu på samma gång.


Har precis fått i mig frukosten och känner mig lite halvhängig, kanske skall jag lägga mig i solstolen ute på balkongen? Tror jag gör det. Ha en finfin onsdag!   


 

 
 
Nilla

Nilla

14 juni 2017 13:47

Hoppas du snart känner dig piggare. Kram 💖

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

14 juni 2017 18:10

Tack! Det hoppas jag med. Kram! ♥

 
Anna

Anna

14 juni 2017 16:01

Hoppas du piggnar till snabbt =)

http://nouw.com/annabellas

Pisan

14 juni 2017 18:10

Tack! Kram! ♥

 
Ingen bild

Lena S

14 juni 2017 20:47

Härligt du haft det som vanligt. Hoppas du blev piggare fort.

Kram ❤️

Pisan

16 juni 2017 09:47

Idag är det lågtryck så piggare har jag tyvärr inte blivit.... Kramis! ♥

 
Annelie

Annelie

14 juni 2017 20:54

Härlig helg med andra ord...

Gött det låter när jag läser om att några av er sitter på era balkonger, skulle jag också vilja kunna göra.. :o((

Ha nu en jättefin kommande torsdag.. // Kramen Annelie

http://nouw.com/gifta6570

Pisan

16 juni 2017 09:49

Trist att ni har så liten balkong. Är sååå glad för att jag har min balkong. Men ibland önskar jag att jag hade lättare för att gå så att jag kom UT istället, kanske skulle man ansöka om en permobil, då kommer jag ju ut lite mer. Fast det är väl tveksamt till att jag får det beviljat för jag kan ju gå även om det knappt går vissa dagar. Kramis! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards