Direktlänk till inlägg 6 juni 2018

Äntligen

Av Pisan - 6 juni 2018 12:51

 


Äntligen är det lite svalare ute. Idag är det dessutom mulet. Men det skall visst klarna upp. Då skall jag ut på balkognen och ha det gött   


Och så är det vår nationaldag. Jag önskar er en fin sån!   


 

 
 
Nilla

Nilla

7 juni 2018 12:38

Jag behövde ju nästan långkalsonger igår ju 😂 Kram

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

7 juni 2018 19:25

Hi hi! :-D Kram på dig! ♥

 
wiper

wiper

9 juni 2018 08:53

Vi har också haft lite svalare men nu är den jobbiga värmen tillbaka. Fast på söndag lovar dom regn.

ABBA är klassiker

Ha en jättefin helg¨
kram från¨
Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Pisan

12 juni 2018 08:50

I helgen var det ju olidligt varmt. Men igår kom det äntligen regn och temperaturen var mer som jag gillar det. Skönt. Abba är bäst :-) Kramis! ♥

 
Annelie

Annelie

10 juni 2018 05:24

Klockan 05.00 hade vi 17 grader varmt, så denna dag blir säkerligen lika varmt.
Jag ska dammsuga av här hemma idag,,, Göran ville göra det igår, men jag ville göra andra saker. Så, jag ska ta det pö om pö idag, när han jobbar.
Har ju hela dagen på mig, men ska börja direkt när han åkt till jobbet, innan klockan blir alltför mycket och temperaturen stiger ytterligare några grader. Sedan ska jag diska, tvätta en maskin med tvätt, vattna genom blommorna. SEDAN blir det säkerligen att ligga vid fläkten.. *L*

Ha det allra bäst vännen.. // Kramar om Annelie <3

http://nouw.com/gifta6570

Pisan

12 juni 2018 08:48

Här har det äntligen lite svalare nu. Igår när jag åkte hem regnade det nästan hela vägen och sedan även i stort sett resten av dagen, tror det kommit lite regn inatt också för det är blött ute.
Ja, städar man i värmen blir det till att ligga framför fläkten efteråt. Jag gjorde så förra veckan, man blir rätt svettig av att städa. Kramisar! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards