Direktlänk till inlägg 14 juni 2018

Kvällsinlägg

Av Pisan - 14 juni 2018 19:13

 


God kväll på er! För ovanlighetens skull skriver jag här inne på kvällen   Hamnade här vid köksbordet, har just ätit lite och satte igång laptopen samtidigt. 

Idag  blåser det nåt så in i bänken och så har det börjat ösregna - alldeles nyss. Fick gå ut på balkongen och ta ner parasollet och plocka in stolsdynorna. Det märks att det är lågtryck. Mina ben värker nåt så fruktansvärt. Och ont i fötterna har jag också. Men det beror nog mest på att de har gått i nya skor, de gillar inte förändring mina små fossingar. Jag var ju inne i stan igår och köpte mig nya sandaler och smycken för presentkortet jag fick när jag fyllde år. Hittade ett par jättefina sandaler :


 


De är sköna men har gett mig lite skavsår idag. Jag fick nämligen åka in till stan igen.... När jag kom hem igår kväll såg jag att jag inte fått med mig den ena av de 2 ringarna jag köpte på Avi & Lena, en silverring med en turkos i. Så i morse ringde jag dit och hon jag pratade med skulle ringa upp damen jag handlade av igår, naturligtvis var hon ledig idag. Och jag skulle ringa upp lite senare men då svarade de inte, jag ringde flera gånger. De hade väl kunder antar jag. Så jag bestämde mig för att åka in. Och tog på mig mina nya sandaler. Så nu känner jag att jag har fötter, som sagt så gillar de inte förändring även om sandalerna är mjuka och goa att gå i. Nästa gång jag tar på mig dem får jag plåstra om mina stackars tår. Och ringen den fick jag med mig hem, hon jag handlade av igår hade hittat den bredvid kassapparaten när hon räknade kassan igår kväll så det var inga problem med att få den med mig idag. Förutom den köpte jag en ring till, ett par örhängen och 2 armband:


   


 


Fina va? Jag är jättenöjd   Jag åkte direkt hem, var endast borta 1 timme men när jag kom hem var jag helt slut, satte mig och kollade på Outlander som jag fick 3:e säsongen av när jag fyllde år, av min älskling. Kollade på det nån timme sen gick jag och lade mig och sov i 2 timmar. Det var inte dumt, jag var verkligen trött. Är rätt mör fortfarande så det blir nog tidigt sänggående ikväll och i morgon ska jag ta det piano. I helgen också. Nu blir det soffan och tv:n.


Ha en fin kväll!   


 


 
 
Nilla

Nilla

14 juni 2018 20:59

Vilken tur med ringen 😊 De där sandalerna var ju både snygga och såg bekväma ut. Det brukar annars vara svårt att få båda 😜 kram

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

14 juni 2018 21:22

Jo, det kan vara svårt men där på Bekväma Skor vid Svingeln har de massor av snygga fotriktiga och sköna skor, har du inte varit där så kan jag rekommendera dem när du skall köpa nya dojjor. Kramis! ♥

 
Annelie

Annelie

17 juni 2018 10:17

Phuu, vilken tur med ringen. Jag gillar också enkla, stilrena smycken som t.ex dina armband du köpte dig. Snygga örhängen också,,,, jag saknar att jag inte kan ha något slags örhänge,, jag som har en så kort frisyr skulle ju kunna ha mycket och de syns. Jag skulle även vilja ha upptill på örat.

Jättesnygga sandaler... såg otroligt bekväma ut.

Ha nu en urmysig söndag.. // Varma Kramar Annelie

http://nouw.com/gifta6570

Pisan

17 juni 2018 12:17

Ja, det var tur! Var allt lite orolig innan jag kom dit. Tråkigt att du inte kan ha örhängen för precis som du säger så är det ju väldigt snyggt när man är kortklippt, då syns ju verkligen örhängena. Sandalerna är jättesköna, men som jag skrev så skaver de lite. Men det går väl över, får köra med plåster ett tag bara. Ha en fin söndag du med vännen! Kramis! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards