Direktlänk till inlägg 12 september 2018

Är nöjd

Av Pisan - 12 september 2018 14:54

  


Halloj! Idag och igår har jag grejat lite i köket och på balkongen. Är nöjd med resultatet   


     


Som ni ser blommar pelargonerna fint fortfarande och det kommer de nog göra ett tag till, det brukar bli så. Har även pelaragoner på balkongräcket men de syns inte här.


Inatt har jag äntligen fått sova hyfsat normalt, i a f normalt fibromässigt. Det finns nog ingen fibris, även om vi tar sömnmediciner, som sover helt normalt. Men jag sov nog för hårt för jag hade huvudvärk när jag vaknade. 


Idag blåser det som sjutton här, men just nu skiner solen. Nu skall jag ta tag i all tvätt som skall vikas och läggas i skåp och lådor, det är ett riktigt trist jobb tycker jag. Men nödvändigt. 


Ha en finfin onsdag!   


 



 
 
Nilla

Nilla

12 september 2018 18:33

Så snyggt det blev :-) kram

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

13 september 2018 10:29

Tack vännen! ♥ Kramis! ♥

 
Ingen bild

Lena S

12 september 2018 19:58

Va höstmysigt du gjort.😍
Va skönt att du fått sova. Jag sov åxå skapligt i natt.
Här blåser åxå som sjutton.Inte skönt på insidan av kroppen.😒
Kram 💖

Pisan

13 september 2018 10:29

Tack vännen! ♥ Just nu skiner solen, hoppas det håller i sig. Har sovit hyfsat, men inte helt optimalt, inatt med. Kramis! ♥

 
Annelie

Annelie

14 september 2018 08:16

Härligt att ha en så stor balkong så du även kan ha blommor på golvet.
Har du runt bord i köket..??

Du har det så mysigt, Kramar om Annelie

http://nouw.com/gifta6570

Pisan

18 september 2018 08:45

Tack! Ja, jag är så glad i min balkong, den är lagom stor. Hade den vart större så hade jag bara haft mer bröte där ute :-) Ja, jag har runt, eller ovalt kanske man skall säga, bord i köket. Jag har i en iläggskiva och då blir det mer ovalt, men utan den så är det runt. Kramis! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards