Direktlänk till inlägg 13 september 2018

Helg igen

Av Pisan - 13 september 2018 12:29

 


Det är redan helg igen, nästan i a f. Jag åker iväg till Småland idag. På lördag är det marknad i Gölingstorp som det är tänkt att vi skall gå på med älsklingens syster med make. Men ska det regna hela dagen vet jag inte om vi bryr oss om det, vi får se vad väderprognosen säger imorgon kväll. 


Ha en finfin helg!   



 
 
wiper

wiper

13 september 2018 14:08

Veckorna går så otroligt fort numera. Vad kul att du och din kille har planer för helgen. Jag håller tummaran för att ni skall slippa regn

Ha en jättefin helg själv
kramar från
Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Pisan

18 september 2018 08:43

Vi slapp regn! Det klarnade upp och blev soligt. Det var en fin och lagom stor marknad men jag handlade inget. Kramis! ♥

 
Ingen bild

monica

13 september 2018 15:01

Har man inte arbetslust får man göra annat och så kommer jag ju på att jag inte har kollat in andras bloggar på länge - är ju så dåligt att uppdatera min egen. Blir sugen på att besöka restaurangerna du varit på. Även filmen lockar. Kommer väl på någon av streamingkanalerna. Och fint får du både på balkong och inne. HOppas du får en riktigt skön helg. Må Gott

Pisan

18 september 2018 08:50

Restaurangerna var verkligen toppen, både grekiskt och tapas är ju så gott. De hade förresten tapas på den grekiska restaurangen också såg jag. Filmen kommer ju på streamingkanalerna så småningom, om några månader. Helgen har varit fin. Kramis! ♥

 
Nilla

Nilla

13 september 2018 21:51

Hoppas ni slipper regn :-) Kram

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

18 september 2018 08:50

Det gjorde vi! Himla bra. Kramis! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards