Direktlänk till inlägg 25 februari 2019

Det vet man aldrig

Av Pisan - 25 februari 2019 12:23

Ny dag, ny vecka. Och solen skiner. Men känner mig klen idag, skakig och mör - fast jag inte gjorde nåt speciellt igår. Var hemma och inne hela dagen. 

Och så har det varit Oscarsgala inatt. Och han som spelade Freddy Mercury i Queen i "Bohemian Rhapsody" vann en statyett för bästa manliga huvudroll. Det tycker jag var helt rätt, han var jättebra!


Igår efter frukost plockade jag fram pärlerigrejerna igen, gjorde om några örhängen och såhär blev det:


   

Klicka på bilden så blir den större.


Ja, jag har liksom "hängt upp" mig på den där ovala grejen längst ner på alla örhängena jag gjort i helgen    Jag gillar den och tycker det är snyggt när man har dem på sig. Men när jag tröttnar så gör jag om, kanske hänger jag nåt annat där istället eller så kanske det blir stora ringar med pärlor på, det vet man aldrig   Och döskallarna hade jag inte planerat att göra utan fick syn på påsen med de pärlorna (döskallar i olika färger) och tänkte att "Det skulle jag ju kunna ha", och så blev det.   


Idag skall jag göra armband. Och har jag ork och lust efter det skall jag färga håret, annars gör jag det i morgon fm innan jag skall till vc för veckans första B12-injektion. Har förresten inte hört nåt från chefen där på vc om hur förskrivningen av B12-ampullerna blir när hon pensionerat sig, hon slutar visst till Valborg hörde jag av en av sköterskorna, men hon brukar ta god tid på sig innan hon svarar.


Ha en finfin måndag!   


 
 
Nilla

Nilla

25 februari 2019 14:43

Riktigt snygga örhängen du gjort :-) kram

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

25 februari 2019 16:27

Tack vännen! Kramis! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards