Direktlänk till inlägg 15 maj 2019

Strandliv och äventyr på de spanska vägarna

Av Pisan - 15 maj 2019 00:25

Hej på er! Nu ska jag testa att göra ett inlägg på mobilen, har aldrig gjort det förut. Idag har vi varit på stranden:

Efter ett par timmar gick vi till restaurangen som finns där vid stranden. Vi hade bokat paella till klockan 2. Maj gadd vad det var gott!

 

Vi åkte sen hem och duschade och drack lite kaffe, och åt en god glass.Och efter det åkte vi till Alicante för lite shopping. Resan dit var ett riktigt äventyr eftersom det var jag som var kartläsare... Vi körde fel minst 2 gånger...

I morgon blir det ett par timmar på stranden och senare lite mysigt häng på terrassen. Imorgon skall det bli 27 grader. Ikväll var det 23 vid 20-tiden. På fredag ska vi på en stor marknad.

Den här taklöken växer på marken vid parkeringen här intill.

Nu ska jag sova, har satt på mig hörlurarna, just nu är det Stones där i.

Ha det så gott godingar!

 
 
Nilla

Nilla

15 maj 2019 10:36

Blir inte alls avis 😉

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

16 maj 2019 00:39

Kramis!

 
Lena S

Lena S

15 maj 2019 14:03

Mysigt med sand mellan tårna.

Taklöken är en häftig växt.

Det låter som ni har det bra❣
Kram❤

http://enbrakansla.blogg.se

Pisan

16 maj 2019 00:37

Ja, på stranden är det gott med sand mellan tårna men ingen annanstans utom där på stranden :-D Kramis!

 
wiper

wiper

17 maj 2019 11:34

Så härligt att du blev frisk och kom iväg på resan. Vilken härlig strandbild. Toppen när man får en sån god paella.

Är så glad för att du och dina vänner har så kul och trivs. Det är du värd

Ha det toppen fina du
kramar från
Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Pisan

17 maj 2019 23:23

Ja, det blev ju bra till slut. Jag var verkligen orolig men det hade jag ju inte behövt vara... Skönt att hostan nästan försvunnit. Och mattheten oxå. Hade ju vart gott att det höll i sig hemma ett tag sen. Vad du är gullig vännen. Tack! Kramar till er båda!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards