Direktlänk till inlägg 20 september 2019

Segare än andra veckor

Av Pisan - 20 september 2019 11:42

God middag! Äntligen fredag och helg! Härligt. Den här veckan har känts segare än andra veckor tycker jag. Förmodligen för att jag känt mig lite nere av och till. I tisdags kändes det dock lite roligare. Då träffade jag tjejkompisarna jag var i Spanien med, vi fikade (gööörgod räkmacka) och gick på bio. Vi fikade inne i Saluhallen i stan och så gick vi på bio och såg Downton Abbeyfilmen på Biopalatset vid Kungstorget. Filmen var jättebra. Filmen bjöd på många skratt men även lite tårar. 


 


Det blev inte sent för filmen började 17.45 så jag var hemma vid halv 9 men det tog ju evigheter att varva ner sen. Somnade jättesent. Det blir värre och värre för varje år det där med att varva ner efter att man gjort nåt tycker jag. Så jag var ju som ett utsketet äpple dagen efter..... Men det var värt det, absolut. Det är så roligt att få träffa tjejerna och umgås lite. Jag blev ju gladare, även om jag var helt slut dagen efter så kände jag mig inte nere. Satt ute i solen nästan hela tiden då solen finns framme på min balkong, det var såååå skönt. Det var inte kallt alls, jag kunde sitta i shorts för det var lä. Kände mig nere igår igen dock. Idag känns det liiite bättre för i morgon kommer min älskling   


I eftermiddag skall solen titta fram igen enligt prognosen, och den skall hålla sig framme hela helgen och det skall bli 19 grader. Härligt!   


Ha nu en finfin fredag och helg!     

 
 
Lena S

Lena S

21 september 2019 15:54

Åh, den filmen vill jag åxå se. Men fixar inte att sitta i en biosalong. Så jag får vackert vänta till den kan ses hemma.
Jag har sparat alla avsnitten från Tv:n i min Tivo. Så dom tänker jag kolla på under senare delen av hösten/vintern har jag tänkt.
Kram🌻❤

http://lenaliv.bloggplatsen.se

Pisan

23 september 2019 11:39

Det dröjer nog inte många månader innan den går att se hemma. Nu har du nåt riktigt bra att se fram emot :-) Jag hade tänkt att kolla om serien på Netflix men den var borttagen därifrån :-( Kramis! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards