Direktlänk till inlägg 25 maj 2020

Svischade förbi

Av Pisan - 25 maj 2020 14:31

 


Halloj! Såg att det gått alldeles för lång tid sen förra inlägget. Vart tar tiden vägen? Även om jag inte jobbar längre så springer dagarna iväg ju. Helgen svischade förbi hur snabbt som helst. Och som vanligt nu för tiden så har jag inte gjort något speciellt. Har varit rätt seg i helgen med lågtryckssjuka, det har regnat lite och varit grått mesta tiden. Men det gillar grönskan för nu är det verkligen grönt här i träd och buskar. Och värme är på väg såg jag när jag kollade väderprognosen. Gott. Då blir det balkongen, härligt. Det är det enda nöje jag har numera, sol på balkongen   


Och nån maskot har jag inte hittat. Ha en finfin början på veckan!     

 
 
Lena S

Lena S

25 maj 2020 18:06

Ja tänk att tiden går så fort fast att rörligheten gör är begränsad.
Snart är maj slut...vart tog den vägen...❓🤔

Vad ska du ha maskoten till❓ Jag har bara skumläst bloggar på sista tiden...🙈

Kram 💖

http://enbrakansla.blogg.se

Pisan

26 maj 2020 10:39

Ja, vart tog maj vägen?? Här kan du läsa vad jag skrev om maskot:http://abrakadabra.bloggplatsen.se/2020/05/19/11670160-gratt-och-morkt/

Kramis! ♥

 
wiper

wiper

26 maj 2020 12:24

Tiden verkar gå fort än om vi har detta coronaelände. Hur hann man både arbete och fritid förr? ;) Jag blir också påverkad av lågtryck. Blir trött och lite yr och det spänner i huvudet

I dag har vi sommarväder men det är oroväckande mörka moln så jag tror det blir en regnskur. Tur att man har balkong fast på våran kommer inte solen förrens sent på eftermiddagen

Ha en skön tisdag
kramar från Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Pisan

27 maj 2020 12:43

Jag blir också yr och får sånt där spänn i huvudet som du beskriver, om jag inte har rejäl huvudvärk. Vid åska blir jag rejält yr.
Igår, tisdag, hade vi fint väder och det var varmt och gott. Då var jag på balkongen nästan hela dagen. Idag är det mulet. Det är ju skönt med eftermiddags- och kvällssol också. Önskar jag hade det med. En del här i området har 2 balkonger, en åt varje håll och det är ju en jädra lyx, önskar jag hade det med.
Kramisar! ♥

 
Nilla

Nilla

26 maj 2020 14:12

Det är konstigt vad tiden bara rusar iväg. Man tror att man ska ha hur mycket tid som helst när man inte jobbar men allt tar ju sådan tid ju :-p kram

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

27 maj 2020 12:41

Precis, allt tar ju sån tid... Kramis! ♥

 
Annelie

Annelie

26 maj 2020 18:24

Kan enbart hålla med, VART tar tiden vägen..??
Å vad gör man..?? :-/

Ha nu en jättefin tisdagskväll.. // Kramar om Annelie <3

PS. Tack för tipset om serien du hade kikat på, ska kolla efter den någon dag.. DS.

http://mittlivihopmedmaken.blogg.se

Pisan

27 maj 2020 12:40

Ja, vad gör man för nåt egentligen?? Har börjat på en ny serie; Sweet Magnolias, är jättebra. Skall kolla vidare på den idag.
Kramisar! ♥

 
Lena S

Lena S

26 maj 2020 23:39

Ok nu fattar jag. Kul idé 😊 hoppas du hittar nån bra maskot. Kram 💖

http://enbrakansla.blogg.se

Pisan

27 maj 2020 12:38

Har fortfarande inte kommit på vad jag skall ha för maskot, funderar vidare. Kramis! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards