Direktlänk till inlägg 26 juli 2020

Mitt i pysslet

Av Pisan - 26 juli 2020 10:58

 

Igår var det SOL   och helt perfekt balkongväder, det var inte för varmt och det var inte för kallt, trots att det blåster som bara den. Satt flera timmar där ute. Härligt. Idag är det grått och det regnar. Det var så skönt igår för jag bara satt där och bara var, hade sovit jättedåligt och min IBS-mage hade bestämt sig för att jäklas riktigt ordentligt med mig. Bestämde mig för att det bara skulle bli kamomillte, vitt surdegsbröd och banan att äta under dagen. Åt inget annat och på kvällen kändes magen helt ok. Nu på morgon kör det lite i magen men inte alls så illa som igår. När solen försvunnit från min balkong gick jag in och satte mig att pyssla lite. Efter ett tag fick jag ont i nacken och då blev det lite vila och sen satte jag mig framför tv:n och Netflix. Kollade klart på en serie jag började kolla på i fredags, "Cursed". En fantasyserie, riktigt bra tycker jag den var. Och senare på kvällen var det dax för ännu ett avsnitt av "Dublin Murders" som jag följt, nu är det bara 1 avsnitt kvar. Då hade huvudvärken slagit till, tror den kom av mitt nackonda så det vart till att ta piller och nu på morgon var huvudvärken borta. Har haft en hel del huvudvärk sista tiden. I

kväll är det dax för ett avsnitt av "Barnmorskan i East End", en serie jag verkligen älskar. Den timmen det håller på är helig för mig   


Här ser ni Ester mitt i pysslet   


 


Ha en finfin söndag! Tjingeling!     

 
 
Nilla

Nilla

26 juli 2020 15:35

Inte kul med huvudvärk och inte är vädret kul heller 😜 kramis

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

27 juli 2020 12:40

Håller med! Kramis! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards