Alla inlägg den 7 december 2020

Av Pisan - 7 december 2020 11:54

 


Halloj! Det blev inget inlägg igår så då får ljusstaken komma fram här idag istället. Orkade inte blogga igår. Har varit och är sååå trött senaste tiden. Har läst på om biverkningar på den nya diabetesmedicinen jag börjat med och trötthet var en av de vanligaste biverkningarna. Så i mitt fall blir det tårta på tårta kan man säga, är ju trött i "vanliga" fall av fibron och ME:n. Har inte orkat vara uppe, i lördags låg jag mest i sängen, orkade flytta mig till soffan på kvällen. Igår var det likadant, men kunde gå från säng till soffa på tidig eftermiddag.

Har egentligen inget att berätta. Det har inte hänt nåt här, det gör ju inte det när man inte mår bra. 


Nu har jag fått i mig min frukost och jag är helt slut och svettig. Mina varma goa raggisar åkte precis av. Har en sån snäll faster i Finland som stickar så fina raggsockar åt mig och min familj. Jag har jättemånga par här hemma, som både jag och dottern använder, vi har väldigt kalla golv (fast vi bor på andra våningen).


Ha en finfin måndag!   Tjillevippen!   


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards