Alla inlägg den 12 augusti 2020

Av Pisan - 12 augusti 2020 12:28

 

Ester på en stubbe på ett kalhygge.


Halloj! Ännu en varm dag - som jag bara inte orkar spendera ute. Har huvudvärk så solen känns inte som nåt bra idag. Jag skall sätta mig i min pysselvrå om en stund, när jag är klar med det här inlägget. Har precis fått i mig frukosten. 


Det har ju blivit en hel del pyssel sista tiden, här kommer mer bilder på mina senaste alster:


     

Det här sista är inte riktigt klart. Jag gör klart det när jag vet vad som skall stå mitt i på den vita bakgrunden, det kan bli "kram" eller "grattis" eller kanske nåt helt annat, vi får se när jag skall ge bort det.


Kan berätta att min tå är mycket bättre. Skönt. Undrar bara varför den håller på så här och kör med "halva" giktanfall? Jag är nästan helt säker på att det är det det är. Får ta upp det med min dr på årsbesöket i höst. Skall skriva ett brev till honom så han kan lägga in urinsyreprov bland de prover jag skall ta inför besöket. Ska även ta upp kramperna jag har i benen, har konstant kramper i fötterna och benen. Så fort jag sätter mig ner kör det igång. Och magnesiumtillskott tar jag, får se vad han har att säga om detta.


Hoppas ni har en fin sommardag!    Tjingeling!   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards