Alla inlägg den 1 september 2020

Av Pisan - 1 september 2020 14:30

 


Halloj! Nu är jag hemma igen. Kom hem igår eftermiddag. Har haft det jättebra och mysigt. Men min dumma skuldra/axel/arm/hand har inte varit rolig. Tyvärr klarade jag inte att cykla p g a det. Så det blev inte så långa utflykter men vi har haft det bra ändå. Bilden ovan på Ester föreställer henne i älsklingens stora krystantemum ute på hans balkong. Den köpte jag och äldsta lilla trollet på lördagen då vi åkte till Småland. Älsklingen har nämligen fyllt år, för flera veckor sen. Men vi har ju inte träffats så då fick han sina presenter i efterskott.


Idag är det balkongväder och jag har suttit ute några timmar. Men till slut blev det för svettigt så jag gick in och duschade och nu sitter jag här. Det blir inget långt inlägg, min arm tillåter inte det. Jag tänkte sätta mig i min pysselhörna och pyssla lite. Under tiden jag varit borta har jag fått några paket från Wish innehållande det här:


 


Nya skärmallar. Så nu är jag sugen på att testa dessa och ser hur de blir utstansade. Är speciellt nyfiken på blommorna och fåglarna.


Hoppas att du har det bra och att solen lyser även där du är   Var rädd om dig och ha det bra!   Tjingeling!    

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards