Direktlänk till inlägg 7 januari 2021

Ett livstecken

Av Pisan - 7 januari 2021 20:25

Halloj! Som ni märkt har det inte blivit några inlägg här på länge men här kommer ett litet livstecken :-) Jag har inte kunnat sitta vid datorn med min dumma arm. Och att skriva på mobilen gillar jag inte. Det här är dock skrivet på mobilen.
Var på vc ett par dagar innan jul men fick ingen hjälp. Fick ha megaont under hela julen. Det har tagit på krafterna, har varit och är extremt trött. Först nu har det akuta inflammationsläget lagt sig och jag ska ringa arbetsterapeuten på måndag.
Förutom detta så har jag haft en fin jul och nyår. Firade julen med älsklingen och barnen här och hos äldsta dottern och nyår med älsklingen i Småland. Kom hem i söndags.
Mår inget vidare, vare sig fysiskt eller psykiskt, är trött på att vara sjuk jämnt.
Så nu vet ni anledningen till min tystnad här. Jag hoppas att du mår mycket bättre och att din jul och nyår varit fin. Ha det så gott! Tjillevippen!

 
 
wiper

wiper

10 januari 2021 08:49

Vad härligt att få ett livstecken från dig. Tråkigt med din arm och så trist att du inte fick hjälp på Vårdcentralen. Att bli hemskickad med värk är ingen höjdare. Vad bra att du skall ringa arbetsterapeuten och kanske en Fysioterapeut kan kolla upp dig men det har du nog redan tänkt på. Skönt ändå att du haft en fin jul och nyår med din kille och dina döttrar.

Jag förstår att det är tröttsamt att inte få känna sig frisk nån gång. Jag vet lite hur det känns men du har ju sju resor värre.

Ha en fin söndag vännen
kramar från Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Pisan

12 januari 2021 13:04

Ja, det är tröttsamt att aldrig få känna sig ok. Tack vare att jag har underbara människor omkring mig fick jag en fin jul trots värk.
Jag skall kontakta fysioterapeut också, för artrosen i axeln. Men jag är så himla matt och hängig så jag orkar inte ordna med det just nu. Jag hoppas på att bli lite piggare snart...
Tack för din kommentar. Hoppas att allt är bra med er. Kramis!

 
Nilla

Nilla

13 januari 2021 14:18

Men fy så jobbigt med din värk. Inte kul när man känner att man fått nog av sjukdom. Kramis

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

17 januari 2021 10:13

Ja, det är jobbigt nu. Kramis!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards