Direktlänk till inlägg 28 april 2015

Nu vet jag det

Av Pisan - 28 april 2015 11:18

 


Tisdag, hela dagen. Har precis kommit hem från frissan. Så idag fick jag gå upp tidigt. Kändes inte jättekul precis för jag lade mig sent igår, vid halv 12. Satt och tittade på True Blood och vaknade till när eftertexten rullade.... Får kolla på play istället. Men gick och lade mig direkt efter tandborstningen. Kanske blir det en middagslur idag, får se hur det hela artar sig, eller urartar sig....

Frisyren blev densamma som sist, rätt kort i nacken. Skönt. Jag som har lätt för att svettas gillar när nacken är fri.


Funderar på om jag skall palta på mig rejält och sätta mig på balkongen. Vill inte bli kall om fötterna för jag har sån värk. Och inte blev det bättre av att jag gick i ballerinaskor den lilla, lilla biten till frissan, det tar typ 2 minuter att gå dit. Mina fötter gillar inte när det blir platt. Men det kändes som att det var för varmt med gympaskorna. Hade dem igår och jag blev sååå varm om fötterna och då svettas hela jag. Jag tänkte att det kan väl inte göra så mycket den lilla biten det är till frissan, men det gjorde det. Nu vet jag det. 


Behöver ut också, skall hämta studentplakatet jag beställt via nätet, fick en sms-avi igår om att det kan hämtas ut. Och så glömde jag vissa saker när jag handlade igår. Varför är det alltid så? Det är alltid nåt som glöms - ibland t o m fast det står på inköpslappen   


Ha en fin tisdag!   


 

 
 
Ingen bild

Bosse Lidén

28 april 2015 11:41

Vad nära du har till frissan. Fast jag behöver bara gå in på toan och slänga av mig alla kläderna när jag går och klipper mig. .) Vi beställde studentplakat igår. Hoppas vi hinner få det i tid. Helst innan studentdagen. Här har solen gått i moln och det är för kallt för balkonghäng Kram Bosse

Pisan

28 april 2015 16:10

Japp, jag har nära till frissan, jag har nära till allt i stort sett; 2 mataffärer, vc, apotek, grönsakshandlare, bank (dock inte min bank) tandläkare, blomsteraffär, stenugnsbageri, 2 pizzerior, sushibar, mäklare och en kläd/inredningsbutik och så frissan då. Och ett resecentrum med buss en gång i kvarten in till Gbg (tar 15 min till Korsvägen) :-)
Jag har inte kommit ut för att hämta plakatet än, det blir nog i morgon eller på torsdag skulle jag tro. Jo, det vore ju bra om ni hade plakatet till studenten :-D Kram! ♥

 
wiper

wiper

29 april 2015 09:44

Härligt att vara nyklippt, själv fick jag gå med vildvuxet hår jättelänge på grund av rygg, operation mm. Det blir en väldig skillnad när man får håret klippt och ompysslat. Tråkigt med denna värk som förstör så mycket för dig. Ja du minnet är en historia för sig. Jag har inte gjort iordning vår balkong än men det står möbler där så det är bara att pynta

Hoppas den värme som kanske kommer underlättar för dig

Jag har en utlottning på min blogg om du vill vara med

http://wiper.bloggplatsen.se/2015/04/28/11082057-dorrstopp-lottas-ut/

Ha en bra dag
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

Pisan

29 april 2015 11:25

Ja, det är en härlig känsla att vara nyklippt. Skönt att piffa till sig lite, det är viktigt när man mår så dåligt för övrigt. Kramis! ♥

 
Nilla

Nilla

29 april 2015 12:09

Härligt att komma iväg till frissan. Man känner sig som en ny människa :-)

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

29 april 2015 15:42

Ja, verkligen som en ny människa. Eller; som en människa :-) Kram! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards