Direktlänk till inlägg 19 januari 2021

Ett litet inlägg

Av Pisan - 19 januari 2021 12:50

 


Hej på er! Här kommer ett litet inlägg från mig, det blir inte långt för jag vågar inte sitta och skriva för länge med min dumma arm/axel. Här har inte hänt nåt speciellt sen jag skrev sist. Jag mår fortfarande ganska dåligt, orkar inte mycket på en dag. Ligger mest. Nu har jag varit uppe nån timme och jag är totalt slut och känner att jag kommer inte orka mer idag så det blir soffan idag med, som alla andra dagar sista 3-4 månaderna.


Det snöar här just nu. Det har kommit lite snö i olika omgångar senaste veckan. Tror det är plusgrader nu så det smälter väl bort nu. Det känns i kroppen att det är lågtryck. Och så har jag ont i magen av den nyaste diabetesmedicinen, den jag tar i sprutform. Så jag skall inte höja dosen utan vara kvar på den låga dos jag har nu i a f 3 månader till. Då skall nya prover tas också. 


Hade svårt att somna igår kväll, tror klockan var över 02 när jag kollade sista gången. Så när jag ändå var vaken roade jag mig med att beställa hem lite mer papperspysselgrejer   


Nu orkar jag inte mer, eller rättare sagt: min arm orkar inte skriva mer. Ha det så gott!   Tjingeling!   

 
 
wiper

wiper

19 januari 2021 13:33

Jag känner så med dig vännen. Att aldrig få känna sig riktigt bra tär på kropp och själ. Det snöar för fullt hos oss också nu så vintern kom som borde ha kommit före jul och på julafton. Snart får dom flytta julen till januari ;)

Härligt att du kom ut en stund hit på bloggen i alla fall.

Sköt om dig
Varma kramar från Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Pisan

19 januari 2021 14:01

Ja, just nu känns det som det tär rejält. Men som du säger så är det härligt att jag kom in hit en stund i a f. Sköt om er ni med vännen. Kramisar! ♥

 
Bittan

Bittan

20 januari 2021 12:45

Hej! Tack för dina rader på min blogg!
Så tråkigt att läsa att du fortfarande har sådan värk i din arm m.m Har du ringt till sjukgymnasten? Ja här mår jag så där mycket värk av detta väder och magen som krånglar.
Men nu ser jag framemot fredagen så jag fyller år och min syster och man samt min moster kommer och sen på lördagen barnbarnen kommer. Vi skall bjuda på köpt räksmörgåstårta samt mina bakade Kärleksmums.
Ha nu det så bra du kan trots värk!
Kram från vännen Bittan❤

http://britt-marie.bloggplatsen.se

Pisan

22 januari 2021 08:39

Åh så gott med smörgåstårta! Och kärleksmums som är så gott. Ha nu så mysigt o grattis igen! Kramisar!

 
Nilla

Nilla

29 januari 2021 14:25

Men stackars dig. Nu måste det ju snart vända så du får må bättre. Kramis

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

30 januari 2021 12:51

Ja, jag väntar på att det ska vända, det är sååå jobbigt och trist att må såhär. Kramis!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards