Direktlänk till inlägg 15 februari 2021

Jag SKA...

Av Pisan - 15 februari 2021 10:54

 


Hej på er! Här kommer några rader från mig. Armen blir bättre och bättre så det går att skriva på datorn lite granna, jag är hemskt försiktig för jag är livrädd att jag skall få tillbaka skiten, vill inte ha så ont igen. Men jag har fortfarande inte fått ändan ur vagnen och ringt fysioterapin. Men jag SKA. Jag skall bara ha min vanliga långa startsträcka.... Jo, jag är sån, jag har lång startsträcka och jag tycker det bara blir värre och värre. Det kanske har med min trötthet/matthet att göra, att det är ME:n som gör mig sån? Vad vet jag.... För trött och hängig är jag, värre än någonsin är det. Och det har väl att göra med att jag inte får några B12-sprutor längre.


Här har inte hänt så mycket, jag är som sagt hemskt trött och hängig. Men jag var ute en liten stund igår, orkade gå med dottern och slänga återvinning och även gå till matbutiken. Nu ser man mer och mer folk med munskydd. Jag behåller även handskarna på där inne + att jag håller rejält med avstånd till andra. Thank god for självscanning säger jag bara, man slipper stå i kassakö och kommer ut ur butiken mycket snabbare.


Nä, nu vågar jag inte skriva mer. Ha en finfin vecka godingar!    Tjingeling!   

 
 
wiper

wiper

16 februari 2021 09:33

Så känns det för mig också för ena dan kan jag må rätt bra men sen kommer det så jag gissar på att jag har fibro också men lite lindrigare. Det sägs ju att utbrända kan utveckla fibro också.

Vad skönt att din arm blivit bättre för man är ju så beroende av armarna. Jag har också en lång startsträcka så jag vet hur det känns. När jag fick besvär med ett skadat knä så tog det tid innan jag beställde tid. Nu har jag inga besvär alls i och med bra övningar

Det är så tråkigt att du fått fler diagnoser det räcker med fibro. Du har verkligen fått kämpa och du har en otrolig styrka som jag beundrar.

Jag har aldrig testat självscanning så det borde jag göra.

Ta det bara lugn och sköt om dig
kram från Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Pisan

16 februari 2021 11:32

Skönt att höra att det inte bara är jag som har lång startsträcka :-)
Vad fint du skriver vännen ♥♥♥
Var rädd om dig du med! Kramis! ♥

 
Bittan

Bittan

17 februari 2021 12:26

Hej! Äntligen har jag skrivit några rader på min blogg.
Vi har haft så mycket att göra då vi hjälpt vårt barnbarn att flytta. Nu skall vi hjälpa honom också få ordning där men tar nu lite då och då. Jag har som du nog förstår en himla värk mest i ryggen och axlar och handleder.
Idag en mulen Dag, blåsig och 1-.
Ha det så bra du kan min vän!
Kram från Bittan ❤🌷

http://britt-marie.bloggplatsen.se

Pisan

17 februari 2021 14:02

Då skall jag gå in där och läsa. Förstår att det blir fullt upp när ni hjälper till att flytta, det tar på kroppen också så jag förstår att du har ont. Det snöar här, det har kommit jättemycket snö inatt också, och jag känner det i kroppen, har ont. Ha det så bra du kan du med vännen! Kramisar! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards