Alla inlägg den 26 oktober 2014

Av Pisan - 26 oktober 2014 06:50

     


God morgon! Här sitter jag och klockan är bara 06.50 Här får man en hel timme extra att sova på, vad händer då? Jo man vaknar kvart över 6 och har världens jävligaste huvudvärk. Vaknar av att huvudet känns som att det skall sprängas när som helst. Försöker palla upp mig med kuddar och somna. Går inte. Huvudet spränger fortfarande. Det är bara till att gå upp....


 


Så här sitter jag med min temugg och tittar ut genom köksfönstret. Det är nästan ljust nu och det blåser idag. Himlen är grå så jag antar att det blir ännu en gråtrist dag. Igår var en bedrövligt gråtrist dag. Jag mådde skit, hade ont i magen hela dagen och låg i soffan och kollade på tv nästan hela dagen, och kvällen.


Lilla dottern åkte iväg till Frankrike och Taizé, där skall hon vara i 1 vecka. Är jättetomt efter henne.... Hon är den som det märks mest av att hon är borta. Jag är så van nu att storasyster oftast inte är hemma medans lillungen är hemma för det mesta fortfarande. Har väl mycket att göra med att hon har fibro hon också, och inte har ork som "vanliga" 16-åringar.


Nu skall jag besöka dags- och kvällstidningarnas webplatser tänkte jag. Se vad som hänt i världen. Hoppas du ligger och sover gott fortfarande och att du får en fin söndag när du vaknar!   


     

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards