Alla inlägg den 29 oktober 2014

Av Pisan - 29 oktober 2014 10:55

 


Idag skiner SOLEN!! Jösses vad ljust det är! Den kikade fram någon gång igår eftermiddag och än så länge har molntäcket hållt sig borta. Man har ju nästan glömt hur det är när solen skiner...   


Hade en trevlig fikastund med min goa väninna igår em. Orkade inte baka efteråt, var hungrig så jag fixade mat och sen blev det tv:n för resten av dagen. Idag, när jag skrivit klart här, skall jag däremot baka. Har redan varit uppe c:a 3 timmar. Har varit på vc och lämnat prover inför läkarbesöket nästa vecka. Gick direkt från sängen i kläderna och iväg till vc, skulle lämna fasteprover. Att man skall behöva tänka på allt själv! Doktorn hade glömt att begära prover på ämnesomsättningen, jag äter ju Levaxin och ska ju lämna prover varje år. Men damen på labbet kompletterade det hela med såna prover eftersom jag brukar ta såna prover vid den här tiden på året. Så slipper jag ju ta mer prover efter läkarbesöket. Om dr nu inte vill ta fler prover, det kan man ju aldrig veta.... Fick väga mig också och jag har gått ner ytterligare i vikt (hurraaa!   ). Det går långsamt neråt, och det kanske är bra - att det inte går för fort för då är det ju lättare att jag går upp igen. Så har det varit förut. 


Igår klipptes gräset här i området! Det är ju nästan november! Har jag nog aldrig varit med om förut... De klippte gräset och samlade upp löv och så körde de med den lilla bilen som sopar gatorna, så nu har vi så fint sååå här på gården   


Nu väntar Beda på mig. Ha en finfin onsdag!   


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards