Direktlänk till inlägg 7 mars 2015

Händer ytterst sällan

Av Pisan - 7 mars 2015 12:51

 


Så vart det lördag. Ikväll kommer tjejgänget hit till mig och vi skall ha tjejmiddag. Jag skall fixa tacos tänkte jag. Smaskens!   


Skulle kolla på sista delen av Shetland igår kväll. Tror ni inte jag somnade?! Jag brukar inte somna i soffan, det händer ytterst sällan. Får väl kolla på play så jag får se hur det hela löste sig. Jag vaknade när det var slut...

Sen har jag sovit som en stock. Har precis fått i mig frukosten. Skall strax klä på mig och gå till affären, glömde ett par saker igår.


Idag blåser det som sjutton här, och så är det grått och våren känns låååångt borta. Men framåt måndag skall det visst bli sol, ser jag fram emot även om jag inte orkar göra så mycket.


Ha en finfin lördag!   


 

 
 
Annelie

Annelie

8 mars 2015 08:29

Hihi... å jag är precis tvärtom. Kan till och med somna sittandes i soffan.. :-/

Hoppas att ni hade en mysig tjejkväll igår.. *mys*
Önskar också jag hade sådana vänner, som man kunde ha det tillsammans med.

Ha en jättehärlig söndag.. // Kramar Annelie

http://minegen65.blogspot.com

Pisan

8 mars 2015 12:42

Vi hade en jättetrevlig kväll jag och de andra tjejerna. Goda tacos och god efterrätt/fika. Men idag är jag trött och det blir inte många knop :-)
De här tjejerna gick jag i samma klass som på gymnasiet och vi har fått kontakt nu på senare år tack vare Facebook. Himla kul. Tack vare mina sjukdomar och separation så hade jag inte många vänner innan. Är jättetacksam för att jag har fått kontakt med de här tjejerna igen :-) Ha en fin söndag du med vännen! Kramisar! ♥

 
mickis

mickis

9 mars 2015 12:20

Vad roligt med tjejbesök :-)
Ni träffas ganska ofta nu tycker jag... eller? Kul!
Tacos är alltid en given hit :-D

Idag är det ljuvligt väder här!

Ha en fin dag!
Kram ❤

http://meramickis.blogspot.se

Pisan

9 mars 2015 17:57

Ja, det har blivit lite oftare, eller: jag har orkat vara med 2 ggr på raken, de andra har setts fler ggr, jag har inte orkat vara med alla gånger.
Ja, det är ljust men jag har legat hela dagen, är uppe en liten stund för att få lite mat i magen, sen går jag och lägger mig igen. Kramisar! ♥

 
wiper

wiper

12 mars 2015 14:37

Hoppas du hade en givande och kul tjejkväll

kram
Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Pisan

13 mars 2015 12:15

Vi hade det jättetrevligt, en toppenkväll! Kram! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards