Direktlänk till inlägg 27 april 2015

Blandade färger

Av Pisan - 27 april 2015 11:43

 


Redan måndag. Helgen gick fort fast jag inte gjort mycket,  bara vilat i stort sett, har inte mått så värst bra. Har värken from hell just nu och har haft i några dagar.


Idag har vi blandade färger på himlen, eller i a f olika grå blandat med vitt och blått, det växlar hela tiden och så blåser det - som vanligt här.... Har inte varit uppe så länge, låg kvar i sängen lääääänge innan jag tvingade mig upp. Idag blir det B12-spruta, trots att det inte är tisdag. Det är ju kortvecka och då får man anpassa sig efter det. Vi skall ha kalas för lillungen på fredag, vi skulle haft det i lördags egentligen men vi ställde in för båda tjejerna fick erbjudande om att jobba. Ställde in och ställde in, vi sköt upp det kan man säga   Mig passade det bra för jag har ju inte mått så bra. Och så kan älsklingen vara med på fredag också för han kommer hit då. 


Nu skall jag käka frukost. Ha en finfin måndag!   


 

 
 
Nilla

Nilla

27 april 2015 14:21

Vad jobbigt att du har sådan värk. Hoppas det snart blir varmt och skönt så att värken släpper. Kram

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

27 april 2015 14:27

Ja, det hoppas jag med, i a f att den lättar lite. Kram! ♥

 
Ingen bild

Monachos

27 april 2015 15:12

Det är bra när man kan ställa in på grund av såna orsaker - jobb för barnen men tur också för dig när måendet är sådär.

Jag känner mig väldigt ruggig och frusen idag så jag önskar mig och dig och alla andra att värmen kommer tillbaka - NU!!!! men det verkar att det ska bli lite ostadigt över sista april och det blir vinterjacka på om man ska stå ute vid någon eld. Jag håller mig hemma och inne. Må Gott

Pisan

28 april 2015 10:15

Ja, värmen får hemskt gärna komma tillbaka nu. Jag håller mig också hemma och inne :-) Kram! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards