Alla inlägg den 2 april 2015

Av Pisan - 2 april 2015 11:26

 


Förbaskade skit säger jag!!!! När jag skulle ta mina mediciner upptäckte jag att det fattas tabletter i dospåsarna. Kollar igenom resten av rullen med påsar och det är likadant i allihopa. Min läkare skulle förnyat recepten förra veckan och det visar sig nu ha varit alldeles försent, det skulle gjorts tidigare.... Fick ju panik och ringde genast vc och det tog ett bra tag innan linjen var "ledig" för att jag skulle kunna knappa in mitt personnummer och telefonnummer. Sen gick det fort i o f s, sköterskan ringde upp och hon kunde inte hjälpa mig med mer än att säga till dr att höra av sig till mig. Men NÄR????  Jag ska ju iväg i eftermiddag och jag skall ju hinna hämta ut medicinerna på apoteket också, i morgon är det försent, kommer vara skitdålig utan mina mediciner redan ikväll... Dessutom är det söndag i morgon och apoteken är stängda. Och bussen jag skall ta i em går redan 15.55  Är superstressad nu. Har turboduschat, utifall dr skulle ringa. Väntar även samtal av barnmedicin idag. FÖRBASKADE HELVETES JÄVLA PISSORVARS SKIIIIT!!   Ja, jag är arg också. Märks det eller?


Medans jag våndas och svettas här och stressar mig dålig så hoppas jag att du har det bra och att du får en jättefin påsk!!   


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards