Direktlänk till inlägg 11 maj 2015

Hur skall det gå?

Av Pisan - 11 maj 2015 12:56

 


God middag! Ny vecka, ny dag och bara några dagar kvar tills jag åker till Spanien!   Har börjat skriva packlista nu   Helgen har passerat, alldeles för fort, och vi var på bio i lördags, vi såg Avengers. Den var bra. Väl hemma igen åt vi middag och sen kollade vi på Den Store Gatsby. Den var också bra. Och igår åkte älsklingen hem igen. Nu ses vi inte på 3 veckor i och med att jag åker till Spanien. Hur skall det gå?   


Idag har vi sol, men jösses vad det blåser! Skall ta mig in i duschen nu och sen bär det iväg till matbutiken. 


Ha en finfin måndag!   


    

 
 
Ingen bild

Monachos

11 maj 2015 14:30

Ja här stormar det rejält - men det är ljumma vindar tack och lov. Ja hur ska det gå - tror det kommer gå alldeles utmärkt för du ska ju ut på såna trevligheter. Grymt avis :D - och så är det ju bra att få längta lite extra. Må Gott

Pisan

11 maj 2015 15:08

Japp, det är inte fel att få längta lite extra :-) Tur att det bara är 3 veckor. Kram! ♥

 
TjockMorsan

TjockMorsan

11 maj 2015 23:21

För dig som åker iväg går tiden säkerligen fortare än för din älskling som får gå här hemma i Svedala och vänta. ;) Vilken dag åker du?
Hoppas du får en riktigt härlig resa med många glada skratt, sol, värme och värkfria dagar.
KramKram! <3

http://tjockmorsansblogg.blogspot.se

Pisan

12 maj 2015 14:41

Ja, han får ju gå här hemma och vänta, men han har ju jobbet att gå till i a f. Jag åker på söndag. Tack, jag skall ha det gott och jag hoppas på åtminstone någon värkfri dag. Puss & kram! ♥

 
Ingen bild

Pea

12 maj 2015 09:01

Vilken resa du ska göra! Du är såå värd den!! ❤️ Ha det bra och njuuuut. Kram ❤️❤️❤️

Pisan

12 maj 2015 12:38

Jag skall allt njuta :-) Kraaaam! ♥

 
mickis

mickis

12 maj 2015 14:19

Önskar dig en riktigt trevlig resa :-)
Njut o skratta mycket :-D

Tror du kommer överleva du har smycket kul, men det blir värre för älsklingen ;-)

Ha en fin dag!
kram ❤

http://meramickis.blogspot.se

Pisan

12 maj 2015 14:39

Tack vännen! Det skall jag göra :-) Kram! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards