Alla inlägg den 1 december 2015

Av Pisan - 1 december 2015 15:50

                                     


Ny månad igen. Månaderna går så fort. Första advent har passerat, jag fick upp stjärnor och ljuskrans i alla fönster innan söndagen   Igår var jag och hälsade på lilla mamma, och pappa. Mamma mår hyfsat tycker jag. Hon måste vila mycket och så får hon ju inte lyfta nåt så jag hjälpte till att tvätta i tvättstugan. Åkte hemifrån jättetidigt på morgonen och var inte hemma förrän vid 6, var rätt trött på kvällen.... Och som ett brev på posten så kom huvudvärken någon gång under natten. Satt uppe en stund tidigt i morse, tog tabletter och sen satte jag mig upp i sängen och sov nån timme till. Huvudvärken är kvar fortfarande, blä! Dricker kaffe nu, och tog ett par piller för en stund sen, hoppas detta kan lindra lite. Snart är det dags att laga middag. Idag blir det stekta baconlindade kycklingfiléer och rotfrukter i ugn. Smaskens!   Skall strax ställa mig och skala potatis.


                                                           


I morgon åker jag till älsklingen. Det var länge sen vi sågs nu. Stannar tills på måndag. Har varit och handlat efter min B12-spruta idag. Har handlat hemma massor av mat till tonåringarna så de klarar sig några dagar.


Ha en fin vecka! Var rädd om dig   


 




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards