Alla inlägg den 29 december 2015

Av Pisan - 29 december 2015 10:17

 


God morgon! Här sitter jag och dricker te. Har inte riktigt vaknat än känns det som fast jag varit uppe en stund. Skall in i duschen om en stund, efter frukost. Idag är det dags för en B12-injektion. Det blir bara 1 per vecka nu eftersom helgerna ställer till det och så har jag ju varit iväg hos älsklingen.


Kom iväg in till stan och träffade min kompis igår. Det var kul men guuuuuud vad folk det var på stan! Maj gadd!! - som Mickis brukar säga   Fick köpt mig ett par tumvantar för halva priset, 40 kr, och en blus för 100 kr. Det var det jag köpte på rea. Köpte även en digital äggklocka på Clas Ohlson, har velat ha en sån länge nu. Det var tur att jag köpte vantar, tappade nämligen den ena av de jag hade på mig igår någon gång på väg till bussen när jag höll på att feppla med att hitta busskortet i väskan.... De var de bästa vantarna jag haft på flera år!!!! Gissa om jag blev sur... Vi käkade lunch jag och kompisen, ryggbiff med kulpotatis, jättegott! Och sen tog vi en kaffe på ett annat ställe där det var mindre med folk. Jag orkade inte så många timmar för sorlet tar så på mig, blev rejält hjärntrött och fick huvudvärk och var sen som en zombie resten av dagen/kvällen...


I morgon åker jag till min älskling i Småland igen, den här gången för att fira nyår. Skall bli kul. Vi skall laga nåt gott att äta och ha det mysigt och på söndag skall vi gå på bio igen, skall se Ove-filmen, ser verkligen fram emot det. Känns som jag redan berättat det... Hmmm.... Minnet är bra - men kort   


Ha en fin tisdag och en fin nyårshelg!!!  


 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards