Alla inlägg den 9 december 2015

Av Pisan - 9 december 2015 14:14

 


Idag är en sån dag. Blääääääääääää!!! Vill bara gå och lägga mig och dra nåt gammalt över mig. Men just idag går inte det. Jag måste in i duschen strax. Jag har nämligen tid på ögonkliniken på Mölndals sjukhus kl 19 ikväll, skall göra ögonbottenfotografering. Du läste inte fel. Det är kl 19 det är dags för det. Fråga mig inte varför de har öppet så sent, antagligen är det för att de ligger efter eller nåt sånt. Men jag ORKAR INTE!!! Vill inte åka iväg så sent, jag kommer vara ännu mer trött sen. Att då sätta sig på en buss in till stan och där ta spårvagnen ut till Mölndal känns inte som en syssla jag har ork och lust med idag.... Men jag måste. Skulle ringt och ändrat tiden för länge sen om jag ville ändra den, det är ju lite sent nu. Och så är det det här med middagen. Frågade ungarna just om vad vi skall ha till middag idag, för jag orkar inte laga nån.  Men fick inget vettigt svar. Så idag tänker jag skita i middagen, vill de ha nåt att äta får de fixa det själva. Själv så tar jag en macka eller nåt. Så här blir det ibland när man har den här j-a skiten jag dras med varenda förbaskade dag....


Hoppas du mår bättre och får en riktigt god middag idag!   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards