Alla inlägg den 18 februari 2015

Av Pisan - 18 februari 2015 11:05

 


God förmiddag! Här sitter jag och gäspar. Temuggen är tom, benen värker och det är grått och trist på andra sidan fönstret. Kunde haft en roligare dag med andra ord. Har inte fått i mig nån frukost än, är inte hungrig fast jag varit vaken sen strax före 9. Vaknade tidigt idag, av värk...   Igår var jag äckligt rastlös hela dagen, fattar inte varför för det finns absolut ingen ork till att göra någonting. Jag och äldsta dottern var och handlade på eftermiddagen och det tog musten ur mig totalt. Ändå kom de här rastlöskänslorna på sen eftermiddag, det enda jag orkade var att ligga i soffan och gäspa, tröttheten är förlamande. Orkade inte gå upp och laga någon middag, var som klubbad. Så middagen tog lilltrollet tag i, det blev köttbullar, sallad och pasta. 

Jag antar att min trötthet är kroppens sätt att säga: "Nu räcker det med vinter! Nu får våren allt komma!!"


Skulle för flera veckor sen lämna blodprov  på vc, på morgonen. Hur skall det gå till när jag inte orkar ta mig ut förrän ett par timmar efter lunch? Ja ja, får väl hoppas på ett under.


Nu går jag och lägger mig i soffan så jag kan sträcka ut de onda benen. Ha en toppenonsdag!   


 


Lite senare: Har kommit på varför jag har så ont i kroppen, och då främst benen, idag. Det blåser rejält ute idag. Brukar ju känna av det. Nu har jag äntligen fått i mig lite frukost, även om jag inte var hungrig. Lilltrollet som är genomförkyld och är hemma från praktiken idag med gjorde frukost till sin hängiga mor. Det är kärlek det. Goa unge   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards