Alla inlägg den 26 februari 2015

Av Pisan - 26 februari 2015 13:29

  


Ja usch! Idag värker och svider heeeela kroppen. Från topp till tå. En del ställen värker mer än andra. Har sovit c:a 11 timmar men kan sova mer känner jag. Och det är inte så att jag betalar för gårdagen för det hela blev avblåst i sista stund då en till av tjejerna inte kunde komma. Det är svårt att få till det när man är många. Men jag fick ändå mysig fikastund och t o m middag eftersom kompisen vi skulle vara hos hämtade mig redan vid halv 3, vi hade tänkt att umgås lite mer än vad som först var bestämt   Gissa om resten av hennes familj blev glad över att det fanns fika till alla   Kladdkakan jag gjorde blev riktigt bra tycker jag. Och så fanns det en görsmarrig mortoskaka att mumsa på också, jag har redan fått i mig veckans sockerranson fast vi inte kommit till helgen ännu   


Idag skiner solen och det blåser som f-n, kan vara därför jag har så ont. Av blåsten alltså. Det blirl en lugn dag i soffan tror jag.


Läste i min gamla blogg om vad jag skrev för 1 år sen. Då skrev jag att jag mådde dåligt av vädret som rådde då (=samma som vi har nu) och så konstaterade jag att jag mådde som sämst på vintern. Och så hade jag läst på fler bloggar (som tillhör tjejer med fibro) att de också mådde dåligt av vintern och vi konstaterade också att det måste ha varit den värsta vintern ever. Så varje vinter upplever jag är värre än någonsin. Måste ha med det dåliga minnet att göra....   


I morgon är det fredag!   Och jag skall åka till älsklingen!   


Ha en fin torsdag!   


 


Hoppas du har en fin torsdag!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards