Alla inlägg den 16 februari 2015

Av Pisan - 16 februari 2015 14:36

 


Vad fort helgerna går.  Det är redan ny vecka.... Och det värsta är att klockan är redan halv 3 och jag har inte kommit ur nattlinnet ännu. Sov läääänge och gott. Och då blir det ju sen frukost och jag har inte kommit ifrån köksbordet än heller. Blir en kort dag idag. Snart är det ju kväll. Fast numera är det ju ljust bra mycket längre än för bara nån vecka sen. Det går fort nu det här med ljuset. Igår vart det inte mörkt förrän jag var på väg hem från älsklingen. Nästa gång jag åker hem därifrån kommer det vara ljust när jag kommer hem. Härligt att ljuset är här igen!   


Har haft en jättemysig helg. Blev bjuden på thai-buffé i lördags,  guuuud så god mat! Och senare på em blev det en jättegod semla! Mums!   


Idag skall jag ta tag i all tvätt som belamrar badrummet. Blir minst 2 maskiner idag. Och så skall jag duscha. Hade tänkt att gå och handla också men har kommit fram till att det finns det inte ork till så det spar jag tills i morgon. Det gäller att hushålla med den lilla energin som finns.


Hoppas du har en fin måndag!   


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards