Direktlänk till inlägg 8 februari 2016

Man får aldrig vara ifred...

Av Pisan - 8 februari 2016 12:52

     


Nu var det riktigt länge sen jag skrev här inne. Jag har inte slutat blogga, har bara inte haft ork, har inte haft något att skriva om tycker jag. Jag är trött. Sååå trött och har sååå ont    Ena dagen är det huvudvärk, andra dagen är det fötter och ben eller händer och axlar eller nacken eller nån annan jädra kroppsdel. Idag är det allt på en gång.... Det har det varit mycket av på sista tiden. Man får aldrig vara ifred. 


Har som sagt inte mycket att berätta. Jo; jag åker till älsklingen den här veckan och kommer hem på måndag nästa vecka. Så det blir lååång paus här inne igen.... Men ni är inte bortglömda, det är ni aldrig, ni finns här inom mig   


Ha det så gott och var rädda om er!   


 

 
 
Nilla

Nilla

8 februari 2016 13:45

Du får också vara rädd om dig. Tror tyvärr att det här tråkvädret bidrar till bråkiga kroppar. Kram

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

9 februari 2016 10:13

Det tror jag med. Kan det inte bli vår nu? Kramis! ♥

 
Vicki

Vicki

8 februari 2016 14:25

Åker du till helgen eller du åker iväg redan nu i veckan?
Har ni snö fortfarande?

Ha det gott,Vicki

http://fotbollsvicki.blogg.se

Pisan

9 februari 2016 10:13

Jag åker i morgon och stannar tills på måndag. Nix, ingen snö tyvärr, det är gröna gräsmattor som gäller nu igen.... Ha det gott du med vännen! Kram! ♥

 
mickis

mickis

9 februari 2016 11:11

Det är så jobbigt när man hamnar i ett skov...
Hoppas det vänder snart...

Önskar dig en mysig vistelse hos älsklingen!
Kram <3

http://meramickis.blogspot.se

Pisan

10 februari 2016 10:47

Tack vännen! Jo, det är jättejobbigt och tråkigt :-( Kramisar! ♥

 
Annelie

Annelie

9 februari 2016 22:39

Ha det nu riktigt mysigt hos din käraste,,, bara njut och gör så lite som möjligt.
Jobbiga kroppar & knoppar vi har nu... :-/

Ta hand om dig gumms.. // Varma och hjärtliga kramar <3

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Pisan

10 februari 2016 10:47

Tack gulliga du! Jag skall ta det lugnt. Kramar tillbaka! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards