Direktlänk till inlägg 29 februari 2016

God måndag!

Av Pisan - 29 februari 2016 12:43

 

Visst är jag söt? Man blir ju som galen när man ser såna här bilder, dessa godingar!   Hi hi!   


God måndag! Idag har jag hunnit massor känns det som, och klockan är bara kvart i 1. Gick upp tidigt, vid 8, och ringde frissan, hon öppnar vid 8-snåret. Fick en tid kl 11. Somnade om en liten stund och gick upp igen vid 10, klädde på mig och åt en minifrukost, en liiiten macka och mina mediciner, magen kurrade så. Hade tänkt vänta med att äta tills jag kom hem igen men det gick inte, magen riktigt skrek efter mat. Så nu är jag nyfriserad, blev lite annorlunda än vad jag brukar ha. Eventuellt, kanske, möjligtvis tar jag en bild på mig sen, men bara kanske.... Så eventuellt kan ni få se hur jag ser ut i nästa inlägg, men det är bara ett kanske   


I helgen har det inte hänt så mycket, jag har inte varit bra alls, varit riktigt, riktigt trött:


 


Har inte orkat något annat än att ligga ner. Ingenting har blivit gjort här hemma. Nä, förresten, nu ljuger jag kom jag på. Lilltrollet har ju städat lite, och plockat lite med tvätt, men det har inte blivit mycket tvättat. Det skall jag ta tag i idag hade jag tänkt. Men jag har sett några filmer som gått på tv. Såg "Laxfiske i Jemen" igår, den var bra tycker jag. Och så kollade jag mellon i lördags, och Unge kommisarie Morse efteråt. Har i a f sovit som en stock under nätterna i helgen och det är jag tacksam för. Men tråkigt att jag inte orkat nåt, hade tänkt att åka till mina föräldrar i lördags men jag fick ställa in. Surt.

Vad tyckte ni om mellon då? Jag gillade Molly. Men annars var det mest skräp tycker jag. Enligt Björkman vill svenska folket inte ha klassisk schlager längre utan popfestival. Det var hans svar på det här med att Linda Bentzing och Martin Stenmarck hamnade sist, det är de yngre förmågorna folk röstar på. Men det är ju för att de yngre, de som röstar, röstar på de artister de gillar. Vi äldre röstar nog inte i samma utsträckning tror jag.


Sådär ja, nu fick jag svamlat till det lite.... Ha det så fint, den här måndagen (det känns lite som vår fast det är svinkallt ute)!   


 

 
 
Nilla

Nilla

1 mars 2016 11:02

Jag vill se din nya frisyr ju :-)

http://mittlivmedme.blogg.se

Pisan

1 mars 2016 12:15

:-D ♥

 
Annelie

Annelie

1 mars 2016 13:23

Jag vill också se din nya frisyr.. :o))

Mello ja,,, ja vad ska jag säga.
SKIT, ändå så går teven och jag ligger och spelar WF samtidigt.
Men, jag gillade inte Molly`s bidrag.. :o(
Däremot så gillade jag Martin´s bidrag.

Tycker de kan lägga ner allt egentligen.

Ha en finfin tisdá.. // Kramen Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Pisan

2 mars 2016 12:41

Ja, så kan jag tycka också, att de kan lägga ner. Men jag tror att de som är yngre tycker det är kul och gillar modern musik. Vi äldre som retar oss på det kan ju zappa över till en annan kanal egentligen ;-) Eller hur? Ha en fin onsdag vännen! Kramisar! ♥

 
Ingen bild

Monachos

1 mars 2016 15:09

Håller med ovan - visa dig med din nya frisyr. Man blir ju väldigt nyfiken. Hoppas du får ordning på sömnen och får sova - kanske blir vi helt i olag i kroppen bara för att det är skottår också :) Jag gillar verkligen Panetoz låt - den gör mig glad och jag vill bara dansa när jag hör den så jag hoppas den går vidare på lördag. Jag har inte röstat något hittills men kommer rösta på den :) Annars har det mest varit skräp men Robin Bengtssons låt gillar jag och Frans. Må Gott

Pisan

2 mars 2016 12:42

Så är det nog! Det är skottåret som ställer till det i våra kroppar! :-D
Panetoz låt är verkligen en danslåt, den kanske vinner hela schottarongen? :-)
Kram härifrån andra sidan skogen! ♥

 
Ingen bild

Lena S

1 mars 2016 19:28

Då väntar jag med spänning på nästa inlägg.😀
Kram 💜

Pisan

2 mars 2016 12:43

Ja, ja... Vi får se :-D Kramis! ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards