Direktlänk till inlägg 31 mars 2016

Kommer bli galen

Av Pisan - 31 mars 2016 10:48

                                                 


Ja, idag är inte en rolig dag. Vaknade tidigt av ontet. Benen värker nåt kopiöst. Hur skall jag orka hela dagen? Kommer bli galen. Orkar ingenting så det är inte som när jag har huvudvärk, då är det bäst att hålla igång så man håller fokus på annat, då går det att göra så. Men inte nu, varje steg är ett helvete + att det ändå värker konstant.

Igår var väl inte heller så rolig egentligen, kände av det här redan igår men idag är det värre.


I förrgår pärlade jag ju lite, här är resultatet:


   


Gjorde om ett armband och ett par örhängen jag hade sen tidigare. Gjorde även ett knallcerise armband, som inte blev bra på bild. Så nu har jag sommarsmyckena klara   


Idag lyser solen, ser skönt ut såhär inifrån men det blåser och jag misstänker att det är rätt kallt ute. Får se om jag sätter mig på balkongen, är det lä så gör jag det nog, blåser det rätt in så blir jag kvar inne.


Fattar inte riktigt att det redan är torsdag, men det är det ju. Hoppas du får en fin sån!   


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pisan - 29 april 2023 08:21


Halloj! Ja, du ser rätt, ett nytt inlägg :-D Saknar bloggen ibland. Men vill kunna skriva på dator. Det har hänt en del sent sist. Det största är att jag ska bli mormor i sommar. Sen är det mest sånt som rör min hälsa. Har bl a ett knä som jag job...

Av Pisan - 23 december 2022 06:42


Kikar in kort för att önska dig en fin jul. I morgon är det redan julafton, jösses så fort december har gått hittills... Idag åker jag till älsklingen för att först fira jul där i morgon. På juldagen firar vi jul med min familj hos min äldsta dott...

Fel

Av Pisan - 13 december 2022 10:51

Inlägget här nedan blev fel. Texten kom ju inte med. De är därför jag inte gillar att blogga på mobilen, det är SKIT!!! Nu orkar jag inte skriva om inlägget, skriver mer en dag i veckan. Ha en fin Luciadag! ...

Av Pisan - 13 december 2022 10:44


Av Pisan - 10 december 2022 21:31


Halloj! Har saknat att blogga måste jag erkänna. Fick låna svärfars dator en stund idag och ändrade bakgrund mm tidigare idag. Är hos älsklingen men kände att jag ville skriva några rader här. Har varit inne i en period med enorm trötthet, som ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards